PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odpowiadacie na najczestsze pytania przyszlego pracodawcy??

  • 1. Data: 2005-09-07 17:39:21
    Temat: Jak odpowiadacie na najczestsze pytania przyszlego pracodawcy??
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    np.
    1. Dlaczego w tej firmie?
    2. Ile by Pan (i) chcial(a) zarabiac?

  • 2. Data: 2005-09-07 17:59:10
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tapio napisał(a):

    > 2. Ile by Pan (i) chcial(a) zarabiac?

    1/15 ceny samochodu. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2005-09-07 18:10:02
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 07-09-2005 o 19:39:21 Tapio <t...@g...pl> napisał:

    > np.
    > 1. Dlaczego w tej firmie?

    Bo podejrzewam, że może spełnić moje oczekiwania

    > 2. Ile by Pan (i) chcial(a) zarabiac?

    Co kwartał więcej.

  • 4. Data: 2005-09-07 18:17:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [Wed, 7 Sep 2005 17:59:10 +0000 (UTC)]:

    > 1/15 ceny samochodu. ;)

    Dobra, zatrudniam Cie! Zaczniemy od malucha, za rok pogadamy
    moze o polonezie... ;)

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-07 19:00:33
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kira napisał(a):

    > Dobra, zatrudniam Cie! Zaczniemy od malucha, za rok pogadamy
    > moze o polonezie... ;)

    W moim przypadku mówimy o stawce godzinowej, także 1/15 malucha
    jest wystarczająca. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2005-09-07 19:01:36
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    07.09.2005 # 18:39:21, Tapio napisał:

    > 1. Dlaczego w tej firmie?

    Ponieważ branża pokrywa się z moimi zainteresowaniami ;P

    > 2. Ile by Pan (i) chcial(a) zarabiac?

    To już sam powinieneś wiedzieć :P.

    A tak na poważnie, to pytanie jest zbyt ogólne. Nie ma
    uniwersalnej odpowiedzi - jest to kwestia konkretnego
    stanowiska, Twojej sytuacji itp.
    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-09-07 19:19:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [Wed, 7 Sep 2005 19:00:33 +0000 (UTC)]:

    > W moim przypadku mówimy o stawce godzinowej, także 1/15 malucha
    > jest wystarczająca. ;)

    Musimy renegocjowac ta umowe... ;>

    Kira

  • 8. Data: 2005-09-07 19:26:57
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > W moim przypadku mówimy o stawce godzinowej, także 1/15 malucha
    > jest wystarczająca. ;)

    Przy obecnych cenach piździków to nawet stawka godzinowa byłaby
    kiepska ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2005-09-07 20:13:12
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kira napisał(a):

    > Musimy renegocjowac ta umowe... ;>

    To jednak platformą bazową będzie polonez? Jak miło z Twojej strony!
    Idę wszystkim opowiedzieć jaką mam wspaniałą szefową. ;P

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2005-09-07 20:39:27
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [Wed, 7 Sep 2005 20:13:12 +0000 (UTC)]:

    > To jednak platformą bazową będzie polonez? Jak miło z Twojej strony!
    > Idę wszystkim opowiedzieć jaką mam wspaniałą szefową. ;P

    ..

    ..a nie chcesz handlowcem byc? :> Bo widze tu naturalny,
    wielkiej urody talent :)))

    Kira