PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w IT dla studenta z angielskim

  • 1. Data: 2005-09-07 14:54:55
    Temat: Praca w IT dla studenta z angielskim
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Czesc

    Znacie moze stanowiska w sektorze IT, ktore dostepne bylyby dla studenta, na
    ktorych wymagany i uzywany bylby jezyk angielski na poziomie CPE [szczegolnie w
    mowie]?

    A jesli tak, to jakie inne wymagania trzeba spelnic przy danej pozycji.

    --
    pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-09-07 20:50:35
    Temat: Re: Praca w IT dla studenta z angielskim
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    a dlaczego do IT?
    marketing telefoniczny raczej.

  • 3. Data: 2005-09-07 22:02:07
    Od: amol <a...@d...this.o2.pl>

    On 7 Sep 2005 16:54:55 +0200, "Bartek" <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >mowie]?
    >
    >A jesli tak, to jakie inne wymagania trzeba spelnic przy danej pozycji.

    co jakis czas banki maja oferty w tym stylu (np. city bank);
    to bylo cos w stylu command center operator czy jakos tak;
    co prawda pewny nie jestem czy potrzebny jest koniecznie papier;
    ale spora czesc pracy wymagala czestych kontaktow z telefonicznych
    wykonywanych oczywiscie w jezyku angielskim;

    poszukaj w googlu moze znajdizesz jakies stare ogloszenie to zobaczysz;

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2005-09-09 06:11:56
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

> [...]
    >na ktorych wymagany i uzywany bylby jezyk angielski na poziomie CPE
    >[szczegolnie w mowie]? A jesli tak, to jakie inne wymagania trzeba spelnic

    W IT na początek zostać konsultantem (nie sprzedawcą) tylko bliżej
    wdrożeń,koncepcji rozwiązania. Dobre obszary : finanse
    (bankowosc,ubezpieczenia),telekomunikacja,przemsył (paliwa,stal).
    Z takim doświadczeniem potem można zostać menagerem projektu lub dobrym
    konsultantem. zakres zarobków 6-16 tys PLN. Wymagania : dobry angielski
    (drugi język jest w cenie,dyspozycyjnośc do wyjazdów, otwarty na dalszą naukę.

    powodzenia
    rafal