PracaGrupypl.praca.dyskusje › 6 miesięcy!

  • 1. Data: 2005-09-07 17:48:15
    Temat: 6 miesięcy!
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    6 miesięcy, ponad 200 wysłanych aplikacji.
    Kilkanaście rozmów, jedna firma która wykazała zainteresowanie...
    niestety - bardzo interesowne (czyt. on wykona dzieło, a my mu nie
    zapłacimy).
    Aż... jest.
    15 minut temu dowiedziałem się, że zostałem przyjęty po trzyetapowym
    procesie rekrutacji.

    Poszukujący - głowy do góry. Już kilka razy byłem mocno podłamany, ale
    twardo wyszukiwałem nowych ofert.
    Aplikacja, która wzbudziła zainteresowanie pracodawcy była wysłana w
    PDF-ie (osobno cv i osobno list). To tak gwoli ścisłości i ciekawości.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 2. Data: 2005-09-07 17:52:42
    Temat: Re: 6 miesięcy!
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Piotr Przewłocki wrote:
    > 6 miesięcy, ponad 200 wysłanych aplikacji.

    Gratulacje wytrwałości i znalezienia pracy.
    Z ciekawości się zapytam ile firm było tak
    uprzejmych i podało odpowiedź odmowną, a
    ile po prostu "zlało" temat.

  • 3. Data: 2005-09-07 18:08:48
    Od: Agnieszka Żywno <a...@p...onet.pl>

    Piotr Przewłocki napisał(a):
> [...]
    > Aplikacja, która wzbudziła zainteresowanie pracodawcy była wysłana w
    > PDF-ie (osobno cv i osobno list). To tak gwoli ścisłości i ciekawości.

    A jakie stanowisko. Jeśli to nie tajemica.

    Agnieszka.

  • 4. Data: 2005-09-07 18:13:07
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Agnieszka Żywno napisała:

    > A jakie stanowisko. Jeśli to nie tajemica.

    Manager sektora sklepu. Decathlon W-wa.

  • 5. Data: 2005-09-07 18:15:12
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    tukan napisał(a):

    > Gratulacje wytrwałości i znalezienia pracy.
    > Z ciekawości się zapytam ile firm było tak
    > uprzejmych i podało odpowiedź odmowną,

    6 w tym dwie poprzez list wysłany pocztą tradycyjną.

    > a ile po prostu "zlało" temat.

    Ok. 200.

  • 6. Data: 2005-09-07 18:28:53
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 07 wrz 2005 w liście
    [news:431f231b$0$6491$f69f905@mamut2.aster.pl] Piotr Przewłocki
    [p...@p...onet.pl] napisał(a):

    > Aż... jest.
    > 15 minut temu dowiedziałem się, że zostałem przyjęty po
    > trzyetapowym procesie rekrutacji.

    Gorąco gratuluję! Oczywiście teraz możemy się wreszcie spodziewać w
    Decathlonie działu ze szpejami do ostrego? ;)

    Ps. Mam nadzieję, że rzucisz czasem info na precla o obniżkach,
    promocjach itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 7. Data: 2005-09-07 18:38:52
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Rafał Wawrzycki napisał(a):

    > Gorąco gratuluję! Oczywiście teraz możemy się wreszcie spodziewać w
    > Decathlonie działu ze szpejami do ostrego? ;)

    > Ps. Mam nadzieję, że rzucisz czasem info na precla o obniżkach,
    > promocjach itp.

    Na pewno, tym bardziej że dają mi miesięczny budżet, a ja sam kształtuję
    ceny (w pewnych, narzuconych widełkach) i ustalam asortyment.
    Można też będzie zamawiać rowery, których nie ma stałe w ofercie
    (głównie topowe Rockridery).

  • 8. Data: 2005-09-08 07:48:36
    Od: "Zinger" <z...@g...pl>

    > Manager sektora sklepu. Decathlon W-wa.

    A mozesz cos wiecej napisac nt procesu rekrutacji oraz tego na czym ta praca
    ma polegac i na jakich warunkach (ogolnie)?

    Pozdr,
    Tomek

  • 9. Data: 2005-09-08 19:34:32
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Zinger napisał(a):

    > A mozesz cos wiecej napisac nt procesu rekrutacji oraz tego na czym ta praca
    > ma polegac i na jakich warunkach (ogolnie)?

    Proces rekrutacji to były 3 spotkania (rozmowy tradycyjne, bez assesment
    center, część rozmowy po angielsku).
    Pierwsze z człowiekiem od HR, drugie (po pozytywnej weryfikacji) z
    dyrektorem konkretnego Decathlonu, trzecie z dyrektorem generalnym
    Decathlon Polska (z Francuzem). Całośc rekrutacji trwała ok 5 tygodni.

    Stanowisko to Manager (kierownik) sektora sklepu. Osoba na tym
    stanowisku ma zarządzać kompleksowo konkretnym działem. Dostaje
    miesięczny budżet i z tych pieniędzy ma zamawiać asortyment i wypłacać
    pensje pracownikom. Manager sam kształtuje ceny na swoim dziale (w
    określonych przez dyrekcję "widełkach") i jest odpowiedzialny za wyniki
    finansowe.

    Pensja jest ustalona na stałym poziomie, lecz przewidziane są premie
    uzależnione od wyników finansowych.
    O wysokości tych kwot nie mogę powiedzieć.

  • 10. Data: 2005-09-10 16:42:37
    Od: "Zinger" <z...@g...pl>

    Mialem wlasnie od nich telefon. Pomijam fakt, ze dzwoniono po poludniu w
    sobote, ale wkurzylo mnie, jak dowiedzialem sie, ze tak naprawde to oni
    szukaja do sklepow w Wawie czy Poznaniu, a w Krakowie to tylko staz 3mies ma
    byc. Tylko ze w ogoloszeniu ani slowa o tym nie bylo (za to bylo zdanie ze
    szukaja do sklepu w Krakowie) Mogliby od razu w ogoloszeniu taka informacje
    zamiescic, to bym sobie nim glowy nie zawracal...

    Pozdr,
    Tomek