PracaGrupypl.praca.dyskusje › 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !

  • 1. Data: 2003-09-04 17:58:33
    Temat: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    Od: E-transfers <j...@w...pl>

    E-transfers jest serwisem oferującym szereg innowacyjnych sposobów
    zarabiania właścicielom witryn internetowych. Dzięki naszym usługom
    każda strona może przekształcić się w prawdziwy komercyjny serwis
    przynoszący spore dochody.

    Podstawowym oferowanym przez nas sposobem płatności są Dialery, które
    zdobyły ogromną popularność pośród użytkowników Internetu jako wejście
    do wybranych przez siebie płatnych serwisów. Dialer umożliwia pobieranie
    opłat za czas jaki spędza użytkownik na stronie płatnej.

    Drugim sposobem jest płatność za pomocą SMS'ów - czyli użytkownik
    posiadający telefon komórkowy dostaje dostęp do strony płatnej wysyłając
    specjalnego sms'a, w którego cenę jest wliczona prowizja dla serwisu
    internetowego.

    Sposobem płatności opracowanym specjalnie dla użytkowników łącz stałych
    (nie mogących skorzystać z dialera) są Karty Kredytowe, umożliwiające
    użytkownikom zdobycie kodu dostępu do wybranej strony w ciągu
    kilkudziesięciu sekund.

    E-transfers

    Wieloletnie doświadczenie
    Najwyższe stawki
    Płatności już po 14 dniach
    Brak reklamacji
    Profesjonalny Support
    Nowoczesne dialery
    Najlepszy polski content

    Państwa zadanie polega na promowaniu (reklamie) serwisu który
    udostępniamy www.e-transfers.com przy czym nie jest wymagana żadna
    wiedza informatyczna, wszystko otrzymają Państwo od nas BEZPŁATNIE
    (miejsce na serwerze, subdomenę, utworzymy stronę którą Państwo będą
    reklamować i materiały reklamowe).

    Jeden użytkownik strony potrafi wygenerować 1000 PLN w ciągu miesiąca
    więc proszę potraktować naszą ofertę BARDZO poważnie.

    Płacimy 85 groszy za minutę korzystania z naszego serwisu czyli 51 PLN
    za godzinę!

    Zarabiaj z nami - możesz zacząć pracę dla Nas już jutro!

    Wystarczy wysłać swoje zgłoszenie na adres:

    e...@e...com

  • 2. Data: 2003-09-04 19:09:08
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "E-transfers" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarabiania właścicielom witryn internetowych. Dzięki naszym usługom
    > każda strona może przekształcić się w prawdziwy komercyjny serwis

    Co za altruiści. Dlaczego nie robicie tego sami?

> [...]
    > do wybranych przez siebie płatnych serwisów. Dialer umożliwia pobieranie
    > opłat za czas jaki spędza użytkownik na stronie płatnej.

    Są przekleństwem rodziców. Jesli sobie dobrze przypominam taki dialer nie
    informuje jaka jest cena przełaczenia się na jedna z linii 0-700, więc jest
    także czyste oszustwo.

    > Brak reklamacji

    Nie wątpię w nieuwzglednianie reklamacji.

    > Nowoczesne dialery

    Widze ten sam od kilku lat

    > Płacimy 85 groszy za minutę korzystania z naszego serwisu czyli 51 PLN
    > za godzinę!

    Z czterech albo siedmiu złotych które bierzecie od swojej ofiary.

    > Zarabiaj z nami - możesz zacząć pracę dla Nas już jutro!

    Tylko opieszałości prokuratury zawdzieczacie swoją wolność.

  • 3. Data: 2003-09-04 20:32:50
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik MC napisał:
    > Są przekleństwem rodziców. Jesli sobie dobrze przypominam taki dialer nie
    > informuje jaka jest cena przełaczenia się na jedna z linii 0-700, więc jest
    > także czyste oszustwo.
    [..]
    > Z czterech albo siedmiu złotych które bierzecie od swojej ofiary.

    mam prosbe - jeśli nie znasz tematu, to nie pisz bzdur, ok?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-09-04 20:47:19
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > mam prosbe - jeśli nie znasz tematu, to nie pisz bzdur, ok?

    Chodzi Ci o cenę? To fragment z ich strony:
    Przeważnie jest to 4.22 PLN lub 4.88 PLN za minutę połaczenia.

  • 5. Data: 2003-09-04 23:00:40
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    scream wrote:
    > mam prosbe - jeśli nie znasz tematu, to nie pisz bzdur, ok?

    a ty za to znasz temat,
    bo jesteś takim oszustem jak oni,
    dobrze mam rozumieć twoją wypowiedź?

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 6. Data: 2003-09-05 04:41:22
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik MC napisał:
    > Chodzi Ci o cenę? To fragment z ich strony:
    > Przeważnie jest to 4.22 PLN lub 4.88 PLN za minutę połaczenia.

    ciekawe gdzie znaleźli dialery za 4.22 czy 4.88, skoro taryfą dla
    dialerów jest taryfa 5, 3.66 za minute..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2003-09-05 04:41:55
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Adik napisał:
    > a ty za to znasz temat,

    znam

    > bo jesteś takim oszustem jak oni,

    nie, nie jestem żadnym oszustem

    > dobrze mam rozumieć twoją wypowiedź?

    masz rozumieć dobrze, ale na razie zrozumiałes źle

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-09-05 05:12:21
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > ciekawe gdzie znaleźli dialery za 4.22 czy 4.88, skoro taryfą dla
    > dialerów jest taryfa 5, 3.66 za minute..

    Badź łaskaw podać jakieś źródło swoich rewelacji. Ja podałem swoje. Każdy
    moze sprawdzic. To po pierwsze. A po drugie 85 groszy w stosunku do 3,66 czy
    4,22 to nie jest wielka różnica i niewiele mniejsze złodziejstwo. A po
    trzecie napisałeś, ze nie znam tematu, ale to Ty nie podałeś żadnego
    uzasadnienia swojej wersji. Więc który z nas pisze bzdury?

  • 9. Data: 2003-09-05 07:48:22
    Od: "misiczka" <m...@w...pl>

> [...]
    > wiedza informatyczna, wszystko otrzymają Państwo od nas BEZPŁATNIE
    > (miejsce na serwerze, subdomenę, utworzymy stronę którą Państwo będą

    Promowaniu, czyli rozsyłaniu spamu?

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wrocławia

    --
    Lepiej grzeszyć i żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło
    http://www.misiczka.com

  • 10. Data: 2003-09-05 07:55:34
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    E-transfers <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > zarabiania właścicielom witryn internetowych. Dzięki naszym usługom
    > każda strona może przekształcić się w prawdziwy komercyjny serwis

    // fragment innego postu

    Reklamowane są następujące strony:

    Wyspa Lesbos
    Przytul Mnie.pl
    Azjatki - Ostre Gejsze
    Filmy i zdjęcia Hardcore
    XChat.pl - Sex Show na żywo
    Polski Fetysz oraz BD Sado-Macho
    Animowany Sex - Erotyka z kreskówek
    E-Gej.Com - Cybernetyczny świat gejów

    Czy rozpowszechnianie pornografii i podstępne wyłudzanie od ludzi pieniędzy
    poprzez oszukańcze dialery to na pewno dobry pomysł ?