PracaGrupypl.praca.dyskusje › ławnik

  • 1. Data: 2003-09-04 16:40:11
    Temat: ławnik
    Od: "jasiu mat" <j...@N...gazeta.pl>

    Aneta Borowiec (18-07-2003 23:01)

    "Ok. 50 tys. miejsc czeka na ławników w polskich sądach. Właśnie kończy się
    czteroletnia kadencja ławników i trwa nabór na następną. Kto może zostać
    ławnikiem? Ile można zarobić? Gdzie składać podania i kiedy? Jak zostać
    ławnikiem, dowiesz się z naszego informatora"
    Artykuł archiwalny; Praca / 13.6 kB

    czy ktoś z szacownych użytkownikow ma może ten artykuł
    i mógłby się podzielić będę b wdzięczny.

    pozdrawiam
    OLO

  • 2. Data: 2003-09-04 21:33:13
    Temat: Re: ławnik
    Od: "R-A-V" <r...@p...onet.pl>

    > czy ktoś z szacownych użytkownikow ma może ten artykuł
    > i mógłby się podzielić będę b wdzięczny.

    cos podobnego znajdziesz na;
    http://www.ojczyzna.pl/LAW/I_ty_mozesz_zostac_lawnik
    iem.htm

    R-A-V

  • 3. Data: 2003-09-04 23:54:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    jasiu mat napisał:

> [...]
    > Artykuł archiwalny; Praca / 13.6 kB
    >

    > czy ktoś z szacownych użytkownikow ma może ten artykuł
    > i mógłby się podzielić będę b wdzięczny.

    Było i się zmyło - bodajrze trzeba było donieśc papiery do końca lipca,
    a kadencja zaczyna się w styczniu 2004. Ale w tych artykułach
    doczytałem, że czasami prowadzą dodatkowe nabory - dowiedz się w
    Urzędzie Miasta, bo może się skończy jak przy Spisie Powszechnym -
    najpierw tłumy chetnych, a później szukali ludzi. ;)

    Flyer