PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG a moj adres zameldowania

  • 1. Data: 2003-09-04 20:22:10
    Temat: DG a moj adres zameldowania
    Od: cyna <c...@g...pl>

    Please pomozcie nie moge tego nigdzie znalezc a urzednicy....

    Jestem na stale zameldowany w Przemyslu mieszkam natomiast we Wroclawiu
    (meldunek tymczasowy) Wlasnie zakladam DG we Wroclawiu.

    Czy wszystkie papiery bede zalatwial w urzedach Wroclawia ? (tak bym
    chcial) Czy koneiczna bedzie wycieczka do Przemysla ?

    Bede mial jutro rano umowe najmu lokalu na biuro z adresem itd
    Czyli czy moge zarejestrowac DG na ten adres ?

    Moze ktos juz to przerabial to prosze o pomoc ...czasu nie zostalo zbyt
    wiele i nie wiem jak to ustawic..

    I jeszcze zapomnialem ...

    jak podejsc do tej umowy najmu Obecnie nie mam DG wiec jak ja podpisac
    zeby na ten adres zarejestrowac dzialalnosc ?
    Prywatnie ? Na firme ale bez wszystkich danych i pozniej je doniesc ?

    pozdrowienia
    ->cyna

  • 2. Data: 2003-09-05 06:25:47
    Temat: Re: DG a moj adres zameldowania
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Uzytkownik "cyna" <c...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Czy wszystkie papiery bede zalatwial w urzedach Wroclawia ? (tak bym
    > chcial) Czy koneiczna bedzie wycieczka do Przemysla ?

    Zdecydowanie we Wroclawiu.

    > Bede mial jutro rano umowe najmu lokalu na biuro z adresem itd
    > Czyli czy moge zarejestrowac DG na ten adres ?

    Jak najbardziej. Nie ma przeciwskazan.

    > jak podejsc do tej umowy najmu Obecnie nie mam DG wiec jak ja podpisac
    > zeby na ten adres zarejestrowac dzialalnosc ?
    > Prywatnie ? Na firme ale bez wszystkich danych i pozniej je doniesc ?

    Wynajem na siebie, a gdy bedziesz mial juz DG to Ty wynajmiesz firmie swojej
    lokal, albo zmien najemce w spoldzielni.
    Jesli bedziesz prowadzil DG jako osoba bez nazwy fimry nowej itd. to nie ma
    problemu, bo lokal wynajmujesz na siebie i w momencie gdy masz DG
    "automatycznie" masz lokal.

    m.

  • 3. Data: 2003-09-05 13:54:24
    Od: cyna <c...@g...pl>

    magia/maggie wrote:

    > Zdecydowanie we Wroclawiu.

    > Jak najbardziej. Nie ma przeciwskazan.

    (...ciach...)

> [...]
    > Jesli bedziesz prowadzil DG jako osoba bez nazwy fimry nowej itd. to nie ma
    > problemu, bo lokal wynajmujesz na siebie i w momencie gdy masz DG

    Wielkie dzieki
    Formularze juz z urzedu zabralem ;)

    pozdr
    ->cyna