PracaGrupypl.praca.dyskusje › 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !

  • 11. Data: 2003-09-05 13:18:58
    Temat: Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik MC napisał:
    > Badź łaskaw podać jakieś źródło swoich rewelacji. Ja podałem swoje. Każdy
    > moze sprawdzic.

    prosze bardzo:
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/numery_firm
    owe/audioteks/faq.php
    punkt 2:

    W jaki sposób mogą być świadczone Usługi Audioteksowe?
    (..)
    30 minut dla dialerów (taryfa 5)

    Nastepnie:
    12. Ile kosztuje połączenie do Usług Audioteksowych?
    Taryfa audioteksowa Nr taryfy wg. tablicy taryfikacyjnej netto [PLN]
    VAT [PLN] brutto [PLN]
    5 29 3,00 0,66 3,66

    > To po pierwsze. A po drugie 85 groszy w stosunku do 3,66 czy
    > 4,22 to nie jest wielka różnica i niewiele mniejsze złodziejstwo.

    oczywiście, a złodziejem jest w tym wypadku TPSA, która z tych 3,66
    firmie audioteksowej wypłaca około 1,5 zł (TPSA zabiera dla siebie 60%
    stawki z audioteksu), ta firma audioteksowa (operator) musi wypłacić
    pieniądze firmie typu E-Transfer i dopiero oni wypłacają pieniądze
    webmasterowi, który reklamuje dialer. Przy czym każdy po drodze musi
    wziąć swoją prowizję. 85 gr nie jest złą stawką.

    > A po
    > trzecie napisałeś, ze nie znam tematu, ale to Ty nie podałeś żadnego
    > uzasadnienia swojej wersji. Więc który z nas pisze bzdury?

    teraz już podałem uzasadnienie, a jako dodatkowe podam, że zajmowałem
    się tematem (ostatnio jakby mniej dzialam) przez ponad 2 lata

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2003-09-05 17:30:55
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (..)
    > 30 minut dla dialerów (taryfa 5)
    >
    > Taryfa audioteksowa Nr taryfy wg. tablicy taryfikacyjnej netto [PLN]

    Dla taryfy 5 rzeczywiście jest 3,66, ale dla 6, 7, 8 i 9 odpowiednio 4,22;
    4,88; 7,63 i 9,91. Co prawda przy dialerach jest wpisana taryfa 5, ale nie
    wynika z tego, ze nie moze być zastosowana jakaś inna, np. 6 i 7. Ich
    stosowanie nie jest wymienione w zadnym konkretnym miejscu, a jednak
    istnieją, chyba po to, aby zastapić te wymienione. Zwłaszcza, ze na liscie
    mozliwych tresci serwisu nie ma seksu, ale informacje jezykowe, o usługach,
    kulturalne i inne grzeczne działki. Tego dotyczy taryfa 5. Widocznie seks
    jest drozszy.

> [...]
    > webmasterowi, który reklamuje dialer. Przy czym każdy po drodze musi
    > wziąć swoją prowizję. 85 gr nie jest złą stawką.

    Mało mnie interesuje podział łupów miedzy złodziejem a paserem. Gdyby
    interes był w pełni uczciwy TPSA nie byłaby w stanie tak was(?) oskubywać.

    > teraz już podałem uzasadnienie, a jako dodatkowe podam, że zajmowałem
    > się tematem (ostatnio jakby mniej dzialam) przez ponad 2 lata

    Ale nie zakwestionowałeś żadnego z moich zarzutów. Tak jak w sklepie nazwa
    hurtowni, tak i w tym przypadku uzytkownika nie interesuje kto za dialerem
    stoi i jaki jest podział jego forsy. Towar jest paskudny a i sprzedawca nie
    lepszy.

  • 13. Data: 2003-09-06 11:57:27
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik MC napisał:
    > Dla taryfy 5 rzeczywiście jest 3,66, ale dla 6, 7, 8 i 9 odpowiednio 4,22;
    > 4,88; 7,63 i 9,91. Co prawda przy dialerach jest wpisana taryfa 5, ale nie
    > wynika z tego, ze nie moze być zastosowana jakaś inna,

    Nie da się zrobić dialera na innej taryfie niż 5, ponieważ nie pozwala
    na to TPSA (jej urządzenia). Nie połączysz sie po prostu.

    > Widocznie seks jest drozszy.

    jak już mówiłem, nie znasz tematu a starasz sie dyskutować

    > Mało mnie interesuje podział łupów miedzy złodziejem a paserem.

    złodziejem a paserem? A gdzie takie cos zachodzi? Znasz definicje słowa
    "paser"?

    > Gdyby
    > interes był w pełni uczciwy TPSA nie byłaby w stanie tak was(?) oskubywać.

    No pewnie, gdyby był uczciwy to by brali 30% prowizji, a że jest
    nielegalny i nieuczciwy to biorą 60%, nie? Sam to wymyśliłeś czy ktoś Ci
    pomagał w dojściu do takich wniosków?

    > Ale nie zakwestionowałeś żadnego z moich zarzutów.

    niby jakich zarzutów? Zarzuciłeś mi, że nie znam się na tym temacie i
    nie poparłem niczym swoich słów, co zresztą wyjaśniłem.

    > Towar jest paskudny a i sprzedawca nie lepszy.

    oho, widze że jesteś z bojówek Radia Maryja..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2003-09-06 15:43:02
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Nie da się zrobić dialera na innej taryfie niż 5, ponieważ nie pozwala
    > na to TPSA (jej urządzenia). Nie połączysz sie po prostu.

    Cena jest ze strony e-transfers, wiec widocznie można.

    > No pewnie, gdyby był uczciwy to by brali 30% prowizji, a że jest
    > nielegalny i nieuczciwy to biorą 60%, nie? Sam to wymyśliłeś czy ktoś Ci
    > pomagał w dojściu do takich wniosków?

    Pomogło mi szkolenie w bojówkach radiomaryjnych. To jasne, ze złodziej u
    pasera dostanie niższą cenę niz zapłaci klient w sklepie.

    > niby jakich zarzutów? Zarzuciłeś mi, że nie znam się na tym temacie i
    > nie poparłem niczym swoich słów, co zresztą wyjaśniłem.

    Nie wyjaśniłeś na jakiej podstawie zarzuciłeś mi nieznajomość tematu. Póki
    co mamy w sieci dwa dokumenty sprzeczne ze soba i przy tym zostańmy. Mamy
    też w paru miejscach przekroczenie prawa i regulaminów.

    > oho, widze że jesteś z bojówek Radia Maryja..

    Seks mi nie przeszkadza, tylko kontekst.

  • 15. Data: 2003-09-07 14:59:37
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik MC napisał:
    > Cena jest ze strony e-transfers, wiec widocznie można.

    E-transfers akurat ma małe pojęcie o temacie, bo zaczęli sie tym
    zajmować miesiąc temu..

    > Pomogło mi szkolenie w bojówkach radiomaryjnych. To jasne, ze złodziej u
    > pasera dostanie niższą cenę niz zapłaci klient w sklepie.

    Złodziej/paser ktory jest wg prawa ok? Dziwne rzeczy mówisz.

    > Nie wyjaśniłeś na jakiej podstawie zarzuciłeś mi nieznajomość tematu.

    na takiej, że ja znam temat i przeczytałem co napisałeś a potem uznałem,
    że to co napisałeś było bzdurą

    > Mamy też w paru miejscach przekroczenie prawa i regulaminów.

    idź do sądu
    albo lepiej do lekarza - cierpisz na paranoję

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2003-09-08 12:06:09
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > E-transfers akurat ma małe pojęcie o temacie, bo zaczęli sie tym
    > zajmować miesiąc temu..

    Ale ten watek jest akurat o e-transfers.

    > Złodziej/paser ktory jest wg prawa ok? Dziwne rzeczy mówisz.

    Nie jest ok, ale nie chce mi sie procesowac.

    > na takiej, że ja znam temat i przeczytałem co napisałeś a potem uznałem,
    > że to co napisałeś było bzdurą

    Niestety okazało się, ze twoja znajomość jest z innego tematu.

    > idź do sądu
    > albo lepiej do lekarza - cierpisz na paranoję

    i tym optymiestycznym akcentem zakończmy ta wymiane zdań.