PracaGrupypl.praca.dyskusje › 200 zł. za sklep - przykład

  • 11. Data: 2002-08-27 08:36:10
    Temat: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Od: "Koder" <k...@N...gazeta.pl>

    Sototh - widzisz człowieku jestem mgr inż. od 98 roku, w asmie koduję 7 lat -
    byłem w CrackPL (Gustaw Kit i Smola, Ptasiek i Mischa), byłam w aaocg, byłem
    również w chinc u Maryusha, zresztą pracował swego czasu ze mną. Assemblera
    znam jak pacierz. Dla dowodu kawałek kodu zabierającego się do mbr przez
    debug tzn kompiluje *.coma który nam zapisuje 1-sze 512 bajtów. To tak, żebyś
    nie oceniał koderów z góry. Kod jest mój i nigdzie w sieci ne znajdziesz nic
    podobnego bo siętym niedzieliłem. To prosty przykład, ale piszę również
    programy zmieniające tablicę relokacji lub trybujące do Ring0 po kilka 1000
    linii kodu.
    Sample asm:
    A100
    MOV AH ,3C
    MOV DX ,013A
    XOR CX,CX
    INT 21
    MOV [0143],AX
    MOV AH ,02
    MOV AL ,01
    MOV CH ,00
    MOV CL ,01
    MOV DH ,00
    MOV DL ,80
    PUSH CS
    POP ES
    MOV BX ,0145
    INT 13
    MOV BX,[0143]
    MOV AH ,40
    MOV DX ,0145
    MOV CX ,0200
    INT 21
    MOV BX,[0143]
    MOV AH ,3E
    INT 21
    MOV AH ,4C
    INT 21
    RETN
    DB "dane.dat"
    DB 00
    DB 00
    DB 00

    R CX
    45
    N mbr.COM

    Odnośnie błedów w asp. baza jest nadpsuta celowo w zmowie z chłopakami,
    dopóki Benoit nie zapłaci za robotę. Bo inaczej nie sprzeda jej - proste.
    Zarabiałem 5K / m-c, a teraz ledwie wyciągam 3 tys z lewiznami 5-6 w
    miesiącu. Czy to nie jest karygodne.

    Więcej o mnie:
    Programista o referencjach:

    - Atemis Polska
    - Microsoft Polska
    - Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
    - InfoVide Sp. z o.o.
    - IDG Poland S.A.
    - Altkom Matrix S.A. (MATRIX.PL)
    - Telekomunikacja Polska S.A.
    - Baltkam Sp. z o.o.
    - PTE KB S.A.
    - Philips Polska
    - Wojskowa Akademia Techniczna (Studia i pierwsze moje Win32API)

    - Klienci indywidualni

    Edukacja
    Udział w szkoleniach

    &#61623; &#8222;Podstawy systemów rozproszonych&#8221; szkolenie InfoVIDE
    &#61623; &#8222;Budowa monitora transakcyjnego Bea Tuxedo&#8221; szkolenie InfoVIDE
    &#61623; &#8222;Bezpieczeństwo w sieciach opartych na protokole WAP&#8221; szkolenie
    Nokia
    &#61623; &#8222;Rachunkowość&#8221; szkolenie Altkom Matrix
    &#61623; &#8222;SQL Server 7.0&#8221; szkolenie Altkom Matrix
    &#61623; &#8222;MSDN 2000&#8221; konferencja Microsoft
    &#61623; &#8222;Windows DNA&#8221; konferencja Microsoft
    &#61623; &#8222;Microsoft .net Enterprise Servers&#8221; konferencja Microsoft
    &#61623; &#8222;MSDN 2001&#8221; konferencja Microsoft

    Moje zainteresowania i umiejętności

    Języki programowania:

    &#61623; Java (J2EE), (J2SE), (J2ME)
    &#61623; Delphi
    &#61623; SQL, Pro*C, T-SQL
    &#61623; ASP, HTML, DHTML, PHP, XML, JavaScript, VBScript, PHP
    &#61623; Asm16/32
    &#61623; WSH, BAT, shells
    &#61623; VisualBasic, VBA, AmBasic, eMbedded Visual Basic
    &#61623; C/C++/MFC, gcc, C#
    &#61623; ADO, DAO, ODBC, OLEDB
    &#61623; WinApi
    &#61623; Perl

    Narzędzia np:

    &#61623; VS.Net
    &#61623; JBuilder
    &#61623; Delphi
    &#61623; Visual Studio
    &#61623; VBA
    &#61623; Notepad
    &#61623; Własny EditPad

    Serwery:

    &#61623; Nokia WAP Server
    &#61623; IIS
    &#61623; Apache Web Serwer
    &#61623; MsSQL Server 7.0/2000
    &#61623; MySQL
    &#61623; Btrieve
    &#61623; Ms Access
    &#61623; Postgresql
    &#61623; MySql
    &#61623; Just Logic

    Systemy operacyjne:

    &#61623; Dos 6.xx, PC-DOS, CALDERA
    &#61623; Windows 9x/Me
    &#61623; Windows NT/2000/XP
    &#61623; Windows CE
    &#61623; Unix / Linux
    &#61623; QNX - Neutrino

    Opanowane technologie:

    &#61623; Win32 API
    &#61623; Win32 SDK
    &#61623; MFC
    &#61623; OLE / COM / COM+ / ActiveX
    &#61623; GIF89a
    &#61623; CGI

    Znajomość protokołów sieciowych:

    &#61623; TCP/IP
    &#61623; NetBIOS z rozszerzeniem do NetBEUI
    &#61623; Microsoft IPX / SPX

    Znajomość usług sieciowych:

    &#61623; RAS (PPP, SLIP, NetBEUI)

    Serwis sprzętu i oprogramowania

    Udział w projektach

    &#61623; Trójwarstwowa aplikacja client-server Java/MsSQLServer7.0
    &#61623; Prezentacja aplikacji client-server WML/NokiaWAPServer z wykorzystaniem
    protokołu WAP
    &#61623; Kodowanie Java-owego clienta oraz serwisów Tuxedo-wych z wykorzystaniem
    języków: Java/C/Pro*C/Oracle
    &#61623; Aplikacja wspomagająca zarządzanie portalem internetowym
    Delphi5/MsSQLServer7.0
    &#61623; Udział w integracji systemu zarządzania &#8222;Symfonia FK
    Forte&#8221;/&#8222;VBA&#8221;
    &#61623; Wykorzystanie &#8222;AmBasic/VBA&#8221; jako języka do tworzenia raportów w
    systemie
    Finansowo-Księgowym &#8222;Symfonia FK&#8221;
    &#61623; Projektowanie obiektów biznesowych COM/ActiveX/VisualC++
    &#61623; System Wspomagania Planowania Logistycznego w Batalionie Radiotechnicznym
    VisualBasic/MsAccess
    &#61623; Projekt i wykonanie klienta RAS pod Win16/Win32 z wykorzystaniem
    technologii GIF89a - Dialer.
    &#61623; Produkcja Gadget-ów z wykorzystaniem technologii GIF89a (typu kliknij i
    połącz z internetem) VisualC++/AutomatGeneratorAplikacji.
    &#61623; Projekt/Budowa/Konfiguracja sieci LAN (LINUX-serwer/Win98/WinMe/Win2000) -
    GWIAZDA
    &#61623; Aplikacja &#8222;Pasek Navigator&#8221; &#8211; program integracyjny
    Klient->Internet->Klient
    VisualC++/HTTP/FTP
    &#61623; Automat generujący moduły kategorii linków do &#8222;Paska Navigatora&#8221;
    zaczynając
    od samej budowy modułu a kończąc na zdalnej aktualizacji klientów
    PHP/Perl/VisualC++/Apache//LINUX/Win32
    &#61623; Projekt serwisu WWW dla szkoły jezyków obcych i szybkiego czytania:
    począwszy od konfiguracji serwera (LINUX), poprzez automaty rozgłoszeniowe,
    skończywszy na specjalizowanym oprogramowaniu związanym z optymalizacją pracy
    firmy i przepływu informacji w firmie.
    &#61623; Wykonanie aplikacji klient&#8211;serwer dla POCKET PC ( na platformie
    Windows
    CE ).

    Języki obce
    Angielski

    Jak macie na oku robotę za 10.000 to też się nie pogniewam, ale będę również
    pisal sam za darmo system FK po to by zniszczyć całkowicie i świadomie ten
    rynek. I napiszę lepszy niż Symfonia i bezplatny korzystając z doświadczenia
    wszystkich tych firm, w których pracowałem.
    Pozdrowionka :)

  • 12. Data: 2002-08-27 08:54:58
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS>

    Hej !

    "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl> wrote
    > [...]
    > Platforma MS i serwery ASP/MSSQL nie sa dobrym
    > rozwiazaniem (to takie moje prywatne zdanie).
    > Nie wspomne o sprzecie ktory trzeba miec do uruchomienia.

    Ale tu to Waść przegiąłeś :-)

    Owszem, jak chcesz zrobić bazkę userów sieci
    osiedlowej, to lepiej to zrobić na Accesie, ale nie praw bzdur
    że MSSQL nie jest dobrym rozwiązaniem, na dodatek
    uogólniając... nie podałeś bowiem ewentualnego zastosowania.

    Poza tym, sprzęt dla systemów C/S, tak jak w przypadku
    systemów RDBMS w stylu MSSQL, Oracle, etc..., jest
    kluczowym elementem sprawnego przepływu transakcji na serwerze.
    Fakt posiadania mocnego serwera wynika z samych założeń
    technologii klient/serwer, więc Twoje insynuacje, jakoby
    te wymagania były wadą, są chybione.

    No tak... ale jak ktoś zachłysnął się prymitywnym PHP
    i żałosną bazą MySQL, która nawet nie gwarantuje
    integralności danych, to nie ma co się dziwić.

    A jeśli chodzi o samą wydajność rozwiazań MSSQL, to
    maniakom linucha i prymitywnych pseudo-bazek MySQL,
    polecam lekturę poważnych serwisów, w stylu:
    http://www.tpc.org/information/results.asp

    Dla niezorientowanych, dodam, że MSSQL Server utrzymuje
    pierwsze miejsce wydajności od roku, wyprzedzając
    systemy RDBMS Oracle'a i IBM'a, także pracujące na
    dużych Unix'ach, a popularność MSSQL'a na świecie ciągle rośnie...

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/

  • 13. Data: 2002-08-27 09:04:48
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

> [...]
    > systemy RDBMS Oracle'a i IBM'a, także pracujące na
    > dużych Unix'ach, a popularność MSSQL'a na świecie ciągle rośnie...

    A ja myślałem, że TPC podaje wyniki dla całych rozwiązań sprzętowo-programowych,
    a nie benchmarki poszczególnych RDBMS...

    Sototh

  • 14. Data: 2002-08-27 09:05:25
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS>

    Hej !

    "Sototh" <s...@p...fm> wrote in

    > A ja myślałem, że TPC podaje wyniki dla całych rozwiązań
    sprzętowo-programowych,
    > a nie benchmarki poszczególnych RDBMS...

    ale systemy te testowane są na najlepszych aktualnie platformach,
    więc zawody są ciągle "w ruchu", a pomimo to MS nadal prowadzi.

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/

  • 15. Data: 2002-08-27 09:09:17
    Od: Piotr <c...@k...net>

    Vetch dnia #1 pozwolił(a) sobie napisać:

> [...]
    >że MSSQL nie jest dobrym rozwiązaniem, na dodatek
    >uogólniając... nie podałeś bowiem ewentualnego zastosowania.

    Do sieci osiedlowej chyba lepszy bedzie MySQL - Accessa nigdy nie
    potrafiłem pojąc - ale to jest moje prywatne zdanie.
    Co zaś tyczy się MSSQL-a faktycznie jest dobry - MS pisze dobre
    aplikacje (Ofiice) i tragiczne systemu operacyjne (Windows).
    Szkoda tylko ze MSSQL ma takie wymagania sprzętowe i tyle kosztuje :-(
    aha... mógłby jeszcze działać na jakimś UNIX-ie :-)

    --
    Piotr

  • 16. Data: 2002-08-27 09:09:20
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > przyda na wakacje. Jak pisalem wcześniej www.atemis.pl - firma z
    referencjami

    Tak miedzy nami - ja na Twoim miejscu ostroznie bym dobieral referencje;
    niektore z nich sa antyreferencjami. Wiem, ze oferujesz programowanie, a nie
    zarzadzanie firma i ze nie do konca pracownik ma wplyw na to jak dziala i
    zachowuje sie firma, ale dobor referencji, czyli to, czym sie chwalisz,
    zalezy juz od Ciebie - dla mnie powyzsze jest np. eliminujace.

    MM

  • 17. Data: 2002-08-27 09:09:27
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > No tak... ale jak ktoś zachłysnął się prymitywnym PHP
    > i żałosną bazą MySQL, która nawet nie gwarantuje
    > integralności danych, to nie ma co się dziwić.

    Niestety pudlo, nie zachlystnalem sie MySQL. Korzystam z Oracle'a i nie mam
    powodow zeby korzystac z MSSQL. Nie twierdze ze ten stystem (MSSQL) jest
    strasznie zly,ale jedynie mialem na mysli to ze pracuje on na platformie M$.
    Sam uzywam Sun Solaris.

    > A jeśli chodzi o samą wydajność rozwiazań MSSQL, to
    > maniakom linucha i prymitywnych pseudo-bazek MySQL,
    > polecam lekturę poważnych serwisów

    Maniakiem Linuxa tez nie jestem ale po co tak naprawde mam przeplacac? Kazdy
    dobiera rozwiazanie takie jak mu odpowiada...

> [...]
    > systemy RDBMS Oracle'a i IBM'a, także pracujące na
    > dużych Unix'ach, a popularność MSSQL'a na świecie ciągle rośnie...

    Mozliwe, mozna sie spierac o to co kto lubi itp.
    Mysle ze na tym zakonczymy dyskusje.

    AM

  • 18. Data: 2002-08-27 09:13:55
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS> napisał:
    > ale systemy te testowane są na najlepszych aktualnie platformach,
    > więc zawody są ciągle "w ruchu", a pomimo to MS nadal prowadzi.

    Drubna uwaga. Nie mówimy o projektach za setki tysięcy złotych, tylko o
    tych, którym bazy danych tylko MySQL czy Postrges wystarczają ze sporym
    zapasem.

    slawek-

  • 19. Data: 2002-08-27 09:15:00
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > Sototh - widzisz człowieku jestem mgr inż. od 98 roku, w asmie koduję 7 lat -

    Napisałeś w poście tak:
    "gdzie jest nas wszystkich 5-ciu koderów w tym ja ASP/C/C++/VBA/SQL inne"
    I gdzie w tym kodera widać? Jest wielu ludzi, którzy twierdzą, że są koderami,
    bo programują w czymkolwiek. I drażni mnie to nieco.

    > Zarabiałem 5K / m-c, a teraz ledwie wyciągam 3 tys z lewiznami 5-6 w
    > miesiącu. Czy to nie jest karygodne.

    Jest. Zgadnij dlaczego (m.in.)?

    > Więcej o mnie:
    > (...)

    Wiesz co mówi się o człowieku-orkiestrze? Nie musiałeś tutaj takiej litanii
    wypisywać, by pokazać, że coś tam potrafisz. Zresztą nikt tutaj twoich
    umiejętności nie podważał. Rozmowa toczy się na inny temat.

> [...]
    > rynek. I napiszę lepszy niż Symfonia i bezplatny korzystając z doświadczenia
    > wszystkich tych firm, w których pracowałem.

    Brrr... Nie odgrażaj się tak! Jestem pewien, że zanim byś go skończył, to
    wpadłbyś na pomysł, by go dobrze sprzedać ;) I o to w tym chodzi, bo z czegoś
    trzeba żyć.

    > Pozdrowionka :)

    Wzajemnie

    Sototh

  • 20. Data: 2002-08-27 09:16:06
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Zarabiałem 5K / m-c, a teraz ledwie wyciągam 3 tys z lewiznami 5-6 w
    > miesiącu. Czy to nie jest karygodne.

    3k a z lewiznami 5-6 PLN to jest zly zarobek?

    bez komentarza.

    AM