PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: 200 zł. za sklep - przykład
    From: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Date: Tue, 27 Aug 2002 10:54:58 +0200

    Hej !

    "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl> wrote
    > [...]
    > Platforma MS i serwery ASP/MSSQL nie sa dobrym
    > rozwiazaniem (to takie moje prywatne zdanie).
    > Nie wspomne o sprzecie ktory trzeba miec do uruchomienia.

    Ale tu to Waść przegiąłeś :-)

    Owszem, jak chcesz zrobić bazkę userów sieci
    osiedlowej, to lepiej to zrobić na Accesie, ale nie praw bzdur
    że MSSQL nie jest dobrym rozwiązaniem, na dodatek
    uogólniając... nie podałeś bowiem ewentualnego zastosowania.

    Poza tym, sprzęt dla systemów C/S, tak jak w przypadku
    systemów RDBMS w stylu MSSQL, Oracle, etc..., jest
    kluczowym elementem sprawnego przepływu transakcji na serwerze.
    Fakt posiadania mocnego serwera wynika z samych założeń
    technologii klient/serwer, więc Twoje insynuacje, jakoby
    te wymagania były wadą, są chybione.

    No tak... ale jak ktoś zachłysnął się prymitywnym PHP
    i żałosną bazą MySQL, która nawet nie gwarantuje
    integralności danych, to nie ma co się dziwić.

    A jeśli chodzi o samą wydajność rozwiazań MSSQL, to
    maniakom linucha i prymitywnych pseudo-bazek MySQL,
    polecam lekturę poważnych serwisów, w stylu:
    http://www.tpc.org/information/results.asp

    Dla niezorientowanych, dodam, że MSSQL Server utrzymuje
    pierwsze miejsce wydajności od roku, wyprzedzając
    systemy RDBMS Oracle'a i IBM'a, także pracujące na
    dużych Unix'ach, a popularność MSSQL'a na świecie ciągle rośnie...

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/