PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-17 20:58:49
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam udowadniasz, że skończenie studiów nie oznacza rozumienia podstawowego
    > prawa rynku.

    Jesli napiszesz mi, ze jesli na jakas prace jest maly popyt, a duza podaz,
    to traci ona na wartosci, to tyle sam wiem. I na prawde nie uwazam, zeby
    dawalo to komus prawo do placenia pensji, za ktora nie mozna wynajac
    kawalerki na obrzezach miasta. Bo wiesz, oprocz praw ekonomicznych istnieje
    jeszcze jakies poczucie czlowieczenstwa. A pensja 600 PLN, no coz. Nie wiem,
    jak Ci wytlumaczyc to, ze nawet jesli cos jest prawnie dozwolone i
    ekonomicznie uzasadnione, to jednoczesnie moze byc po prostu nieprzyzwoite.