PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1 praca

  • 1. Data: 2004-08-17 17:35:11
    Temat: 1 praca
    Od: "eXec" <e...@g...pl>

    jestem absolwentem tegorocznym, dostałem propozycje pracy od firmy
    ktora dostaje zwrot od Urzedu Pracy, szef mowi o wynagrodzeniu 824,50 .
    To jest netto czy brutto ??

    thx.

  • 2. Data: 2004-08-17 17:39:32
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    Użytkownik "eXec" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jestem absolwentem tegorocznym, dostałem propozycje pracy od firmy
    > ktora dostaje zwrot od Urzedu Pracy, szef mowi o wynagrodzeniu 824,50 .
    > To jest netto czy brutto ??

    Jest to najniższa krajowa - brutto, na rękę wychodzi około 580 zł.

    --
    [ Radek Klensporf / Radekx | http://republika.pl//radekx ]
    [ | GSM 694 84 - 77 - 66 | ICQ 276192912]

  • 3. Data: 2004-08-17 17:43:55
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "eXec" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    >szef mowi o wynagrodzeniu 824,50 .To jest netto czy brutto ??

    Mała szansa, że szef zagląda tu i ci odpisze. Radziłbym zapytać go
    osobiście.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 4. Data: 2004-08-17 17:48:05
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    Użytkownik "eXec" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jestem absolwentem tegorocznym, dostałem propozycje pracy od firmy
    > ktora dostaje zwrot od Urzedu Pracy, szef mowi o wynagrodzeniu 824,50 .

    Jako, ze taka dokladnie jest minimalna placa w Polsce, to pewnie brutto.
    Zreszta, mozna dostawac jeszcze mniej, bo czasem moga Ci dac 90 albo 80
    procemt minimum...

    http://www.blinfo.pl/bank/index.gml?art=wynagr

  • 5. Data: 2004-08-17 17:54:20
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    A tak BTW to ja jak poszedlem do pierwszej pracy, od razu po studiach, to
    kwekalem, jak mam zle. Ale dostalem 1500 brutto. Jak czytam, co sie teraz
    dzieje, to mi sie noz w kieszeni otwiera. Kazdy gnojek chce miec
    niewolnikow. Najlepiej, zeby Ci niewolnicy, byli na tyle mylacy, zeby pchac
    jego firma. Kurde. Jak na studiach sprzatalem, to za 1,5 do 2 godzin roboty
    dziennie, mielem 700 PLN do reki. jak pomysle, ze absolwenci tyraja na caly
    etat (a nawet ponad jeden etat), za 603 PLN netto, to mam ochote na mala
    rewolucje. Bo cos sie nam szlachta za bardzo rozpasala. Nie dosc, ze sa
    przekonani o wlasnej wyzszosci, to jeszcze eksploatuja innych, az do granic
    mozliwosci.

  • 6. Data: 2004-08-17 18:02:16
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <p...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    > A tak BTW to ja jak poszedlem do pierwszej pracy, od razu po studiach, to
    > kwekalem, jak mam zle. Ale dostalem 1500 brutto. Jak czytam, co sie teraz
    no ja mialam w naszej kochanej budzetowce z branzy eduk., i to nie dlatego
    ze pierwsza praca (chcoiaz nia byla w sensie umowy o prace, wczesniej umowy
    zlecenia jako ze bylam studentka) tylko ot po prostu 940 zl. brutto, jak
    dostalam pierwsza pensje na konto plakalam.. ale ze smiechu..teraz po dwoch
    latach 1150 i tez placze ale juz nie ze smiechu....

    pzdr.
    wiola

  • 7. Data: 2004-08-17 18:09:29
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > ale ze smiechu..teraz po dwoch
    > latach 1150 i tez placze ale juz nie ze smiechu....

    Ja po dwoch latach nie mam zadnej pracy. Ostatnia mialem za 1400 netto, ale
    okazalem sie zbyt narowisty. Zbyt malo sklonny do ponizania innych i bycia
    ponizanym.

  • 8. Data: 2004-08-17 18:14:13
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    eXec wrote:

    > jestem absolwentem tegorocznym, dostałem propozycje pracy od firmy
    > ktora dostaje zwrot od Urzedu Pracy, szef mowi o wynagrodzeniu 824,50 .
    > To jest netto czy brutto ??

    na reke to Ci wyjedzie troszke malo... jesli masz smykalke do handlu to
    moze skozystasz z mojej propozycji?

  • 9. Data: 2004-08-17 18:19:50
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > na reke to Ci wyjedzie troszke malo... jesli masz smykalke do handlu to
    > moze skozystasz z mojej propozycji?

    A co mu zaproponowales, jesli mozna wiedziec?

  • 10. Data: 2004-08-17 18:22:00
    Od: "eXec" <e...@g...pl>

    blues_man wrote:

    > na reke to Ci wyjedzie troszke malo... jesli masz smykalke do handlu
    > to moze skozystasz z mojej propozycji?

    jaka propozycja ?