PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-17 21:50:19
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    > dobry czlowiek z Ciebie, a takich to teraz malo...

    Wiesz, nie chce tu na Dalaj Lame wychodzic, wiec napisze o co poszlo. Mialem
    takie sobie kierownicze stanowisko. Niezbyt platne, ale robilom cos, co
    lubilem. Niestety, nie okazywalem dostatecznego dystansu do pracownikow, za
    bardzo sie zaprzyjaznilem. Tak mi powiedziano. Dziwnym trafem, zaraz przed
    zaprzyjaznieniem sie, mielem konflikt z czlowiekiem z innego dzialu. Byl to
    osobnik wyjatkowo chamski i sklonny do inwektyw. No i trafila kosa na
    kamien. Niestety kosa byla blizej zarzadu niz kamien. I taki byl smutny
    koniec.