PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-18 07:03:27
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <p...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    news:dkuUc.35147$vG5.31930@news.chello.at...
    >Bo wiesz, oprocz praw ekonomicznych istnieje jeszcze jakies poczucie
    czlowieczenstwa. A pensja 600 PLN, no coz. Nie wiem,
    > jak Ci wytlumaczyc to, ze nawet jesli cos jest prawnie dozwolone i
    > ekonomicznie uzasadnione, to jednoczesnie moze byc po prostu
    nieprzyzwoite.

    To już staje się nudne, bo co pare dni, ktoś tutaj domaga się"uczciwego"
    zarobku.
    Kto ma decydować czy zarobek jest uczciwy?
    Nikt ci nie zabrania płacić więcej niż wynosi cena rynkowa.
    Ile razy byłeś "przyzwoitym" i tak robiłeś gdziekolwiek i za cokolwiek?

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com