PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-18 10:36:41
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pewno kupowałeś nie raz w polskim sklepie. Ile razy dałeś więcej niż
    > pisało na metce?

    Swiadomie - nigdy. Jak przyjechalem specjalnie po "Slicznotke z Memphis" do
    Auchana i okazalo sie, ze kasa wybila wiecej, to nie podarowalem. Wyplacili
    mi roznice. Tak samo bylo w kilku innych przypadkach. Z mlekiem i czyms
    jeszcze. Jestem ucziwy i wymagam uczciwosci. Oto moje motto (ale rym).

    A tak BTW to byl ciekawy myk z tym. Poprzedniego dnia bylem sprawdzic cene
    tego DVD. Nastepnego dnia lalo i bylo ogolnie paskudnie, ale jakos nie
    mialem co robic, wiec pojechalem. Nagle kasa wybila o 30 zeta za duzo. No to
    ja myk, do POKu. I mowie, ze zadam zwrotu roznicy. Ona mi na to, ze nie moze
    mi oddac, bo cos tam. Na to ja, nieco podniesionym glosem, ze chyba sobie
    zarty robi, ja tu w deszcze autobusem przyjechalem z innej dzielnicy, zeby
    kupic ten film, a ona z takim tekstem do mnie. Zreszta mialem tekst ustawy
    ze soba, wedlug ktorej jasno bylo powiedziane, ze cena wybita na produkcie
    jest oferta handlowa. Cos tam probowala mowic, ze to pomylka itd. Na to jaj
    jej mowie, ze tych plyt tam jest ze 4 i wszystki maja te sama cene. No i
    dostalem zwrot.