PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
    From: "Jarek" <p...@n...polbox.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1 praca
    Date: Tue, 17 Aug 2004 17:54:20 GMT

    A tak BTW to ja jak poszedlem do pierwszej pracy, od razu po studiach, to
    kwekalem, jak mam zle. Ale dostalem 1500 brutto. Jak czytam, co sie teraz
    dzieje, to mi sie noz w kieszeni otwiera. Kazdy gnojek chce miec
    niewolnikow. Najlepiej, zeby Ci niewolnicy, byli na tyle mylacy, zeby pchac
    jego firma. Kurde. Jak na studiach sprzatalem, to za 1,5 do 2 godzin roboty
    dziennie, mielem 700 PLN do reki. jak pomysle, ze absolwenci tyraja na caly
    etat (a nawet ponad jeden etat), za 603 PLN netto, to mam ochote na mala
    rewolucje. Bo cos sie nam szlachta za bardzo rozpasala. Nie dosc, ze sa
    przekonani o wlasnej wyzszosci, to jeszcze eksploatuja innych, az do granic
    mozliwosci.