PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - dziwne pytanie.

  • 1. Data: 2003-09-12 07:24:52
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna - dziwne pytanie.
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Na rozmowie kwalifikacyjnej dostałem dziwne pytanie: "Jakie jest najdłuższe
    słowo w języku angielskim?" Co ciekawe zadane było po angielsku "What is the
    longest word in English language?"

    Domyślam się że to pytanie na inteligencje, nie na szukanie w słowniku, ale
    nie wiem jaka jest odpowiedź.

    Ma ktoś może jakieś pomysły?
    pozdr
    AW

  • 2. Data: 2003-09-12 07:28:59
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - dziwne pytanie.
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    the
    > longest word in English language?"
    >
    > Domyślam się że to pytanie na inteligencje, nie na szukanie w słowniku,

    Może alfabet: abcdefghijklmn...

  • 3. Data: 2003-09-12 07:31:37
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Fri, 12 Sep 2003 09:24:52 +0200, Andrzej Woźniak wrote:
> [...]
    > longest word in English language?"
    >
    > Domyślam się że to pytanie na inteligencje, nie na szukanie w słowniku, ale

    Antidisestablishmentarianism - (a movement opposed to the separation of church
    and state) at 28 letters is popularly believed to be the longest word.
    It is the "best-known".

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 4. Data: 2003-09-12 07:37:45
    Temat: Pusccie w zapomnienie
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Olejcie takie pytania, prawdopodobnie chodzi zeby odpowiedziec co kolwiek
    (np nie wiem, ale najkrotsze jest zapewne I (ja) ), a nie zeby zapadla
    grobowa cisza.

    Ale tak naprawde tylko domorosli psychologowie i amatorzy w ten sposob
    sprawdzaja inteligencje (Jednym pytaniem bez sensu sie nie da (sic!) ). Nie
    da sie tez sprawdzic zachowania i predyspozycji osobowosciowych na
    podstwaie kilku dziwnych pytan.

    Mam nadzieje, ze sa jednak tacy, ktorzy maja troche rozsadku i nie zadaja
    takich bezsensu pytan(eufemistycznie zwanymi podchwytliwym, a tak naprawde
    glypimi), a jesli juz zadaj, to maja te swiadomosc, ze oceny wyrobione na
    ich podstawie oceny nie sa ani trafne, ani rzetelne

  • 5. Data: 2003-09-12 07:52:29
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    "smiles"...
    pomiędzy jednym "s" a drugim "s" jest cała mila. Stary numer.

    Tomek

  • 6. Data: 2003-09-12 07:59:33
    Temat: Re: Pusccie w zapomnienie
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik Kamil <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bjrt7n$8bo$...@i...gazeta.pl...
    > Olejcie takie pytania, prawdopodobnie chodzi zeby odpowiedziec co kolwiek

    W googlach znalazłem informacje, że pytanie pochodzi z jakiegoś zbioru
    angielskiego humoru, i istnieje sprytna na nie odpowiedź. Niestety nadal nie
    wiem jaka :-(
    pozdr
    AW

  • 7. Data: 2003-09-12 08:01:59
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    To przecztytaj mojego posta pięterko niżej...
    Tomek

  • 8. Data: 2003-09-12 08:03:43
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    No i o to zmienia z tym starym numerem???

    Pewnie jest jeszcze kilka takich łamigłwek jezykowych? Wnosza one jdnak cos
    do rozmowy? Daja wiedze o kandydacie? Chyba nie, ale o pytajacym owszem....

  • 9. Data: 2003-09-12 08:12:15
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    Nie wypowiadam sie o sensownosci zadawania takich pytan ( nie o to prosil
    Andrzej). Kolega Andrzej prosil o podpowiedz wiec ja dalem. Powiedzialem, ze
    ta zagadka jest stara bo znam ja (a stary nie jestem) jakies 20 lat :-)

    Tomek

  • 10. Data: 2003-09-12 08:12:37
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik Tomek B <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bjrtvn$gsk$...@n...onet.pl...
    > "smiles"...
    > pomiędzy jednym "s" a drugim "s" jest cała mila. Stary numer.
    >
    > Tomek

    Dzięki
    AW