PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za napisanie pomocy

  • 1. Data: 2003-09-11 21:06:02
    Temat: Ile za napisanie pomocy
    Od: "Balcer" <g...@w...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, ile mozna wziac za napisanie pliku pomocy do programu. Jakies
    stawki godzinowe? Chodzi o to ze dostaje program i opisuje ladna polszczyzna
    wszystkiejego funkcje....
    Z gory dzieki za odpowiedzi.
    pozdrawiam
    --
    Balcer

  • 2. Data: 2003-09-11 22:59:35
    Temat: Re: Ile za napisanie pomocy
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Użytkownik Balcer napisał:

> [...]
    > stawki godzinowe? Chodzi o to ze dostaje program i opisuje ladna polszczyzna

    No to będzie tak standardowo:
    "1/5 ceny samochodu..."

    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 3. Data: 2003-09-12 07:41:17
    Od: "Semmix" <s...@N...gazeta.pl>

    Bierzesz materiały, rozpoznajesz je, też rozmawiasz, dopytujesz szczegóły. To
    trwa dzień, może parę dni. Negocjujesz ile czasu masz to robić ale gdy juz
    wiesz w jakim czasie realnym można to zrobić. Oferujesz: normalnie 25..35
    złotych za godzinę brutto. W przyspieszonym tempie (expres) 40..60/godz
    brutto (typowo 12 godzin dziennie pracy). Są też tacy, co zakładaja odrazu
    jakieś kłopoty (nawet mają "opracowane") i oferują cenę i czas poniżej granic
    możliwości a potem czywiście uruchamiają swoje zaprojektowane kłopoty.