PracaGrupypl.praca.dyskusje › zainwestuję w twoją firm

  • 1. Data: 2003-09-12 08:48:04
    Temat: zainwestuję w twoją firm
    Od: "inwestor" <b...@i...pl>

    Zainwestuję do 150 tysięcy złotych w istniejącą
    i rozwijającą się firmę. Oferty proszę przesyłać
    na mail: l...@i...pl

    S. Młynarz

  • 2. Data: 2003-09-12 12:41:32
    Temat: Re: zainwestuję w twoją firm
    Od: "Semmix" <s...@N...gazeta.pl>

    Zaczyna sie nowa era. Teraz pewnie pracodawcy będą proszeni o ustawienie się
    w kolejce do oceny czy się nadają na pracodawcę. Ja bym tu zasugerował
    specjalne ogłoszenia: .... Dam pracę, przyjmę do pracy ... Wypłacę
    wynagrodznie z góry za rok. Oczekuję propozycji.

  • 3. Data: 2003-09-12 12:42:28
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    A gdzie adres, telefon?

    To chyba jakies chalupnicze badanie rynku i chec popatrzenia jakie pomysly
    maja inni, zanim sam otworzye firme.....

  • 4. Data: 2003-09-12 12:59:44
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    inwestor <b...@i...pl> napisał(a):

    > Zainwestuję do 150 tysięcy złotych w istniejącą
    > i rozwijającą się firmę. Oferty proszę przesyłać
    > na mail: l...@i...pl

    A skąd masz te pieniądze - może ukradłeś i chcesz je wyprać.

  • 5. Data: 2003-09-12 15:33:49
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > A skąd masz te pieniądze - może ukradłeś i chcesz je wyprać.

    :-)), doc wyprania 150kzł to chyba jedna kostka OMO wystarczy ;-).

    Misiek

  • 6. Data: 2003-09-12 19:14:24
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A gdzie adres, telefon?
    >
    > To chyba jakies chalupnicze badanie rynku i chec popatrzenia jakie pomysly
    > maja inni, zanim sam otworzye firme.....

    + 2 darmowe e-maile (z darmowego wysyłano i
    kolejny darmowy podany jako kontakt)
    :)

  • 7. Data: 2003-09-13 09:24:45
    Od: "Szukam.Siebie" <n...@s...com>

    inwestor wrote:

    [...]

    bez urazy ale jush inwestujesz od ponad pol roku (z tego co pamietam)
    i jeszcze nie udalo ci sie nic zainwestowac ?

    R,
    --

    : "Z tylu roznych drog przez zycie kazdy ma prawo wybrac zle".
    Straszewski

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : Jabber: T...@j...org.uk | Email: studio(at)post.pl

  • 8. Data: 2003-09-13 10:31:24
    Od: "Semmix" <s...@N...gazeta.pl>

    Jeszcze inne uwagi:

    Mechanizm jest stary. Najpierw zwodzi Cię taki "łatwą" kasą. Juz, .., już
    dostajesz pieniądze ale przed samym momentem wpływu pieniędzy do Ciebie robią
    się na ogół jakieś "obiektywne" przeszkody. Aby pokonać te przeszkody to Ty
    musisz na przykład zrobic wpłatę w wysokości w tym przypadku ze 2000 złotych.
    Gdy się na to załapiesz to już nigdy nie odzyskasz ani swoich dwu tysięcy ani
    nigdy nie dostaniesz tej spodziewanej kwoty.

    TAKIE propozycje wysyła się zwykle jednostkowo do wybranych firm, a nie na
    tablicę publiczną.

    Ja na przykład otrzymałem prywatnie ze trzy propozycje ale znacznie na
    większą sumę chodziło o kilkadziesiąt milionów dolarów. A nadawca to zwykle
    Jakiś z Angoli w Afryce, który mówi różne rzeczy, np. że otruto mu ojca a
    ojciec zdeponował 50 milionów dolarów w jakimś "Company Sercure" i prosi o
    pomoc, bo On jest spadkobiercą i sam nie jest w stanie odzyskać tych
    pieniędzy. A dla mnie bęzie 10%.

    Semmix.

  • 9. Data: 2003-09-14 15:14:09
    Od: "Dan" <f...@i...pl>

> [...]
    > ojciec zdeponował 50 milionów dolarów w jakimś "Company Sercure" i prosi o
    > pomoc, bo On jest spadkobiercą i sam nie jest w stanie odzyskać tych

    takie maile to otrzymuje kilka razy w tygodniu. Zawsze odpisuje gosciowi
    zeby mi przeslal najpierw 200.000
    $ na pokrycie moich biezacych wydatkow to juz sie nie odzywa...ciekawe
    czemu....

  • 10. Data: 2003-09-14 18:05:10
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Semmix napisał:
    > Ja na przykład otrzymałem prywatnie ze trzy propozycje ale znacznie na
    > większą sumę chodziło o kilkadziesiąt milionów dolarów.

    to akurat jest coś zupełnie innego niż sprawa, której dotyczy wątek

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl