PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skutecznosc poszukiwania pracy

  • 1. Data: 2003-09-12 06:23:22
    Temat: Skutecznosc poszukiwania pracy
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    Witam,

    Szukam wlasnie nowego zajecia i nurtuje mnie takie pytanie: jaka moze byc
    skutecznosc ogloszenia sie na ``pl.praca.szukana''. Moze sa osoby majace
    doswiadczenie? Drugie, to czy jest skuteczne zamieszczenie ogloszenie drobne w
    lokalnej gazecie?

    A tak przy okazji: gdzie szukac pracy zdalnej?

    --
    Roland Zerek

  • 2. Data: 2003-09-13 17:54:30
    Temat: Re: Skutecznosc poszukiwania pracy
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Wszystkie metody sa dozwolone. Potrzeba duzo szczescia i znajomosci .
    Reszta to jak wygrac los .Przynajmniej na razie .
    Zycze powodzenia