PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!

  • 1. Data: 2005-12-18 12:18:36
    Temat: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

    Szanowny Internauto !!!

    Witam Cię serdecznie i prezentuję poniższe informacje chcąc przybliżyć Ci
    zasady działania Programu 21. Do Twoich obowiązków będzie należała organizacja
    reklamy, odpowiedź na zgłoszenia potencjalnych klientów i dystrybucja
    internetowa oferowanego produktu. Firma udzieli Ci fachowego wsparcia oraz
    dostarczy produkt gotowy do sprzedaży. Oferowane zatrudnienie ma charakter
    pracy z siedzibą w domu.

    To Ty, i nikt inny, decydujesz ile godzin tygodniowo poświęcisz na tę pracę i
    to Ty sam będziesz ustalał rytm pracy. Jedynymi umiejętnościami wymaganymi do
    pracy są obsługa komputera i któregoś z podstawowych edytorów tekstowych, np.
    Word (wycinanie /wklejanie i zapisywanie danych), podstawowa znajomość
    Internetu i obsługi poczty elektronicznej oraz organizacja własnej pracy bez
    niczyjego nadzoru. Będziesz potrzebował sprawnego komputera. Na Tobie, jako na
    menedżerze, spoczywa odpowiedzialność za marketing i dystrybucję informacji o
    oferowanym produkcie oraz za obsługę klientów i kontakt z Firmą. Będziesz
    prowadził aktywny marketing i kontakt z klientami głównie przez Internet, ale
    również poprzez inne media, takie jak prasa i korespondencja pocztowa.
    Będziesz dostarczał klientom informacji biznesowych łącznie z materiałami
    szkoleniowymi (PROGRAM 21), które Firma dostarczy Tobie. Większość menedżerów
    na rynku zarabia między 400 - 600 zł dziennie, w zależności od stopnia
    trudności ich pracy. Ze względu na to, że Twoja praca bazuje na działalności z
    zacisza własnego domu oraz, że Twoje zarobki zależne są wyłącznie od czasu
    poświęconego pracy, średnia stawka godzinowa menedżerów PROGRAMU 21 wynosi
    ok.100 do 150 zł. Naszym podstawowym produktem jest kurs szkoleniowy w
    zakresie prowadzenia biznesu, zwany PROGRAM 21.

    PROGRAM 21 jest przewodnikiem do sukcesu w prowadzeniu działalności biznesowej
    z siedzibą w domu (home-based). Więcej szczegółów o PROGRAM 21 dowiesz się w
    miarę rozwoju Twojej kariery. W tym biznesie TY jesteś własnym szefem. Firma
    udzieli Ci przeszkolenia, dostarczy produkt i będzie udzielała wsparcia w
    trakcie dalszej pracy. Reszta zależy tylko od Ciebie samego. Im więcej wysiłku
    włożysz w pracę tym więcej zarobisz pieniędzy. TY sam będziesz ustalał czas i
    godziny Twojej pracy. To TY decydujesz o wysokości Twoich zarobków i TY masz
    kontrolę nad własnym sukcesem. Oferowany Ci program jest legalnym
    marketingowym narzędziem biznesu, które dostarcza solidny produkt dla
    klientów. Nikt nie jest zmuszany do zakupu określonego pakietu produktów,
    które później trzeba sprzedać rodzinie lub znajomym. Ze względu na to, że
    Internet jest wszechobecny, będziesz miał dostęp do globalnego rynku. Bez
    względu na to, gdzie mieszkasz Jesteś nie dalej od potencjalnych klientów niż
    kilka kliknięć na Twoim komputerze.

    W chwili, gdy ja otrzymałam ofertę współpracy z PROGRAMEM 21 miałam
    następujące przemyślenia:

    PO PIERWSZE: Nie ponoszę żadnych kosztów związanych z rozpoczęciem pracy
    menedżera.

    PO DRUGIE: Nie muszę kupować żadnego pakietu produktów, które należy dalej
    sprzedać.

    PO TRZECIE: Ja sama będę miała bezpośredni wpływ na wielkość moich dochodów.
    Mogę sama ustalać godziny pracy i sama wybieram moich przyszłych klientów.

    PO CZWARTE: Być może ten powód był najważniejszy - bardzo mi zależało na
    wzroście dochodów i jednocześnie dojrzałam do zmiany charakteru pracy.

    Podjęcie tej decyzji nie nastręczało mi trudności. Przystępując do współpracy
    nie miałam nic do stracenia a bardzo dużo do zyskania. Zawsze zadaję sobie
    pytanie, "dlaczego"? Czemu pomagam innym w osiąganiu sukcesu tą samą drogą,
    którą sam ten sukces osiągnęłam? Będę z Tobą szczera - jedynym powodem tego,
    że chcę abyś osiągnął sukces jest fakt, że jeżeli Ty osiągniesz sukces, ja
    również będę osiągała sukcesy. Tobie zależy na osiąganiu wysokich dochodów i
    mnie również na tym zależy. Często zadawane jest pytanie o konkurencję. Otóż w
    tym biznesie nie ma konkurencji. Są miliony potencjalnych klientów - znacznie
    więcej niż jestem w stanie obsłużyć. Mając Internet jako narzędzie pracy
    jestem w stanie dostarczyć bezpłatną informację do klientów na całym świecie.
    Jeżeli uznasz, że przedstawione powyżej informacje są wartościowe, to dobrze.
    Możemy współpracować, a ja zrobię wszystko, żeby Ci pomóc w osiągnięciu
    sukcesu. Gwarantuję, że nie będzie Cię to kosztowało ani grosza. Obiecuję, że
    pokażę Ci krok po kroku jak to działa i czemu działa tak dobrze. Cały program
    krok po kroku jest bardzo prosty i każdy może go wprowadzić w życie.

    Postępuj zgodnie ze wskazówkami a z pewnością osiągniesz sukces. Zrobię to
    tylko i wyłącznie z jednego powodu, a mianowicie, jeżeli Ty odnosisz sukcesy i
    jesteś szczęśliwy, ja również odnoszę sukcesy i jestem szczęśliwa. Jestem
    zadowolona z prowadzenia działalności z domu i jestem przekonana, że Ty też
    będziesz zadowolony. Będziesz zadowolony z wolności działania i z uzyskiwanych
    dochodów. Poświęć 30 dni na wypróbowanie programu. Działaj zgodnie z moimi
    instrukcjami i pozwól mi doprowadzić do rozwoju Twojej kariery. Jeżeli po 30
    dniach dojdziesz do wniosku, że nie chcesz kontynuować, odkupię od Ciebie
    wypracowaną w tym czasie listę klientów. Mając to wszystko na uwadze oraz
    fakt, że chcesz zmienić styl życia i wielkość dochodów pozwól mi przedstawić
    Ci program działania. Współpracuj ze mną przez następne 30 dni. Upewnij się,
    że realia biznesu opisywane przeze mnie sprawdzają się w rzeczywistości.

    PAMIĘTAJ, NIE MASZ NIC DO STRACENIA,
    ZACZNIJ ZARABIAĆ DUŻE PIENIĄDZE !!!

    Jeśli jesteście zainteresowanie piszcie na mail m...@t...pl
    W temacie "praca"

  • 2. Data: 2005-12-18 14:53:02
    Temat: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Od: Pawel <N...@m...mail>

    [ciach spamerski bełkot]

    Mam nadzieję, że nikt nie nabierze się na ofertę tego spamera, a abuse
    podejmą stosowne kroki i odetną spamera od sieci ...

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2005-12-18 17:13:41
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

> [...]
    >
    > Mam nadzieję, że nikt nie nabierze się na ofertę tego spamera, a abuse
    > podejmą stosowne kroki i odetną spamera od sieci ...

    Ten użytkownik nigdy nie spytał mnie o co chodzi tak naprawdę w PROGRAMIE21. A
    jak można wyrażać opinie, jeśli nawet sie nie wie o czym jest mowa. Jego post
    wynika tylko z własnej niewiedzy. Litości ludzie, gdyby chodziło o spam
    napewno nie ogłaszałabym sie na forum dyskusyjnym.

    Ps. Pan 'Paweł' na przyszłość niech podpisuje swoje posty, bezmailowe są
    nieważne. Kto wie może sam juz dawno jest w PROGRAMIE21 i nie chce pozwolić,
    aby inni zarobili trochę uczciwego grosza.

    Pozdrawiam wszystkich
    Emilia

  • 4. Data: 2005-12-18 18:45:16
    Od: "kilo" <n...@p...m>

    >Oferowane zatrudnienie ma charakter pracy z siedzibą w domu.

    LOL. Jakaś nowa forma. Chyba trzeba zmienic prawo pracy w Polsce..

    Czym się owe zatrudnienie charakteryzuje? Płacisz za pracownika ZUS,
    podatki, zapewniasz bogaty pakiet socjalny?:] Nie sądze, więc nie pisz, że
    oferujesz zatrudnienie bo mijasz się z prawdą.

    Mozesz podać numer wpisu do ewidencji, regon albo chociaż nazwe i adres
    Twojej firmy? No bo chyba prowadzisz legalną działalność zaraabiając taaakie
    kokosy :D

    pozdr,
    kilo

  • 5. Data: 2005-12-18 20:03:55
    Temat: Wynocha spamerze !!!!!
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

  • 6. Data: 2005-12-18 21:09:43
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Emika_mk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wynika tylko z własnej niewiedzy. Litości ludzie, gdyby chodziło o spam
    > napewno nie ogłaszałabym sie na forum dyskusyjnym.

    Ale z ciebie glupia cipa....

    sz.

  • 7. Data: 2005-12-18 21:23:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Masz, zarob tez troche, droga m...@t...pl

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 8. Data: 2005-12-19 09:09:54
    Od: Pawel <N...@m...mail>

    Emika_mk napisał(a):

> [...]
    > nieważne. Kto wie może sam juz dawno jest w PROGRAMIE21 i nie chce pozwolić,
    > aby inni zarobili trochę uczciwego grosza.

    Nie podpisuję swoich postów właśnie z uwagi na takich spamerów jak ty,
    to że mój post jest nieważny dla ciebie i tobie podobnych łowców adresów
    tylko mnie cieszy.
    Twój list jest spamem, nie interesuje mnie co chcesz sprzedać: kolejną
    piramidke, akcję spamerską itd, wysylając spam naruszasz prawo,
    oszukując ludzi również.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2005-12-19 10:41:04
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

> [...]
    > Twojej firmy? No bo chyba prowadzisz legalną działalność zaraabiając taaakie

    Przede wszystkich płacę podatki w Urzędzie Skarbowym i jakos na bakier z
    prawem nie jestem. A pracowników nie zatrudniam więc nie płacę za nich ZUSu.
    PROGRAM21 polega na masowej sprzedarzy, więc każdy rozlicza sie według
    własnych dochodów. Niechcesz uwierzyć to nie. Mam już swoich współpracowników,
    którzy nie żałują, ze przystąpili do programu.

    Pozdrawiam
    Emilia

  • 10. Data: 2005-12-19 10:46:43
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

    > Użytkownik "Emika_mk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > PROGRAMIE21. A
    > post
    >
    > Ale z ciebie glupia cipa....
    >
    > sz.

    Ta wiadomość mówi sama za siebie jaką kulturę osobista ma osoba pod nią sie
    podpisująca. Współczuje twojej matce i ojcu, że ciebie tak wychowali i będą
    musieli sie z tobą użerać do swojej śmierci. Chyba, że jestes dla nich słodkim
    synusiem a tak naprawde dżemie w tobie kawał chama. Ale to pozostawiam do
    rozgryzienia twojej dziewczynie (juz jej współczuje).

    pozdr,
    Emy