PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny! › Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    From: Pawel <N...@m...mail>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Date: Mon, 19 Dec 2005 10:09:54 +0100

    Emika_mk napisał(a):

    > Ten użytkownik nigdy nie spytał mnie o co chodzi tak naprawdę w PROGRAMIE21. A
    > jak można wyrażać opinie, jeśli nawet sie nie wie o czym jest mowa. Jego post
    > wynika tylko z własnej niewiedzy. Litości ludzie, gdyby chodziło o spam
    > napewno nie ogłaszałabym sie na forum dyskusyjnym.
    >
    > Ps. Pan 'Paweł' na przyszłość niech podpisuje swoje posty, bezmailowe są
    > nieważne. Kto wie może sam juz dawno jest w PROGRAMIE21 i nie chce pozwolić,
    > aby inni zarobili trochę uczciwego grosza.

    Nie podpisuję swoich postów właśnie z uwagi na takich spamerów jak ty,
    to że mój post jest nieważny dla ciebie i tobie podobnych łowców adresów
    tylko mnie cieszy.
    Twój list jest spamem, nie interesuje mnie co chcesz sprzedać: kolejną
    piramidke, akcję spamerską itd, wysylając spam naruszasz prawo,
    oszukując ludzi również.

    --
    Paweł