PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny! › Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    From: "Emika_mk" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Date: 19 Dec 2005 11:41:04 +0100

    > LOL. Jakaś nowa forma. Chyba trzeba zmienic prawo pracy w Polsce..
    >
    > Czym się owe zatrudnienie charakteryzuje? Płacisz za pracownika ZUS,
    > podatki, zapewniasz bogaty pakiet socjalny?:] Nie sądze, więc nie pisz, że
    > oferujesz zatrudnienie bo mijasz się z prawdą.
    >
    > Mozesz podać numer wpisu do ewidencji, regon albo chociaż  nazwe i adres
    > Twojej firmy? No bo chyba prowadzisz legalną działalność zaraabiając taaakie
    > kokosy :D
    >
    > pozdr,
    > kilo

    Przede wszystkich płacę podatki w Urzędzie Skarbowym i jakos na bakier z
    prawem nie jestem. A pracowników nie zatrudniam więc nie płacę za nich ZUSu.
    PROGRAM21 polega na masowej sprzedarzy, więc każdy rozlicza sie według
    własnych dochodów. Niechcesz uwierzyć to nie. Mam już swoich współpracowników,
    którzy nie żałują, ze przystąpili do programu.

    Pozdrawiam
    Emilia