PracaGrupypl.praca.dyskusje › PZ Cussons

  • 1. Data: 2005-12-18 11:13:26
    Temat: PZ Cussons
    Od: "Mike" <c...@o...pl>

    Witam,

    Otrzymałem ofertę pracy w PZ Cussons i chciałbym się dowiedzieć jakie opinie
    macie o tej firmie jako o pracodawcy. Jaka jest atmosfera w pracy, relacje
    między ludźmi, szefowie. Jaki jest work/life balance?

    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-12-19 20:01:59
    Temat: Re: PZ Cussons
    Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Mike" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > macie o tej firmie jako o pracodawcy. Jaka jest atmosfera w pracy, relacje
    > między ludźmi, szefowie. Jaki jest work/life balance?

    Nie radze. Firma ledwo stoi na nogach (wlasnie zamkneli fabryke w Wawie
    (Szwedzka). Atmosfera raczej kolonialna ;-) Fabryka we Wroclawiu tez w
    ciaglym pogotowiu strajkowym.