PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!

  • 21. Data: 2005-12-19 15:07:09
    Temat: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Emika_mk [19 Dec 2005 11:53:01 +0100]:

    > Skoro Ciebie to nie interesuje to czemu tak się czepiasz.

    Bo my tu ogólnie nie lubimy naciągaczy. Uraz taki.

    > Daj innym czegoś w zyciu spróbować

    Nom. Po programie21 może jakieś złamanie ręki a zaraz potem
    syfilis... Tyle jest w życiu do spróbowania!

    > przeciaz ja tych ludzi nie okradam. Nie karzę im klikać
    > w banery czy wysyłać jakieś głupie ankiety.

    Nie. Każesz im sprzedawać kompletnie bezużyteczne "pakiety"
    (nie, nie opowiadaj jakie to cudo, mam na dysku) naciągając
    niczego nie świadomych ludzi na stratę pieniędzy, czasu, i
    - a to dla niektórych ważne - szacunku.

    Namawiasz ich również do spamowania, co jest zabronione
    prawem polskim - a co sama tu właśnie wykonałaś i aż mnie
    korci żeby doniesienie jednak złożyć.

    Krótko mówiąc - szukasz naiwnych do wydymania.

    > Spamu ludziom nie wysyłam

    A to tutaj toto coto niby Twoim zdaniem było?

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 22. Data: 2005-12-19 15:10:31
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Emika_mk [18 Dec 2005 13:18:36 +0100]:

    > W chwili, gdy ja otrzymałam ofertę współpracy z PROGRAMEM 21
    > miałam następujące przemyślenia:

    Nie miałaś. Tekst jest żywcem zerżnięty ze strony tegoż
    programu i występuje w tysiącach kopii - zawsze z tym
    idiotycznym "miałam/-łem przemyślenia". Jak widać, żeby
    mieć jakieś przemyślenia, to najpierw trzeba myśleć...

    Kira

  • 23. Data: 2005-12-19 16:58:16
    Od: Pawel <N...@m...mail>

    Emika_mk napisał(a):

    > Skoro Ciebie to nie interesuje to czemu tak się czepiasz. Daj innym czegoś w
    > zyciu spróbować, przeciaz ja tych ludzi nie okradam. Nie karzę im klikać w
    > banery czy wysyłać jakieś głupie ankiety. Każdy z moich ludzi pracuje na swoje
    > konto, nie pobieram od nich zadnych prowizji czy opłat. Mogą zrezygnować w
    > chwili, gdy uznaja to za stosowne i ja im tego nie mam za złe.
    > Spamu ludziom nie wysyłam bo sama się wsciekam, gdy zawalaja mi skrzynkę. ;)

    Ciekawa argumentacja droga spamerko, na twoje nieszczęście usenet to
    miejsce w którym obowiązują normy, które właśnie złamałaś.
    Nie sądzę, żebyś cokolwiek zrozumiała, ale wszystkim twoim ewentualnym
    naśladowcom i klientom proponuję zapoznanie się z
    http://www.nadzieja.pl/inne/spam.html

    --
    Paweł

  • 24. Data: 2005-12-19 21:23:46
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    Kotku,

    To prześlij mnie te ofertkie.
    Jeżeli całe to badziewie okaże się to dystrybucją "raportów" czyli piramidą
    finansową - prześlę do prokuratury zawiadmienie o popełnieniu przestępstwa -
    nakłanianiu do wstęowania i organmizacji piramidy finansowej, co jest w
    Polsce nielegalne.

    Poza tym gdybyś zadała sobie odrobinę wysiłku, zobaczyłabyś ile razy
    dziennie podobna "oferta pracy" trafia na tą grupe dyskusyjną od
    nawiedzonych i naiwnych małolatów i innych osób które dały się wciągnąć w
    cały ten szajs.

    Tak z ciekawości: Ile zarobiłaś i wjakim czasie się to stało ? Tylko nie
    wklejaj mi tych bzdurnych tekstów pochodzących z tego "programu" -jeżeli
    stać Cie na odrobine uczciwości po prostu napisz.

    To co krąży teraz po necie pod postacią "raportów" lub innych gównianych
    łańcuszków, krążyło w okolicach 1985 r korespondencyjnie- przesłyłane
    pocztą na papierze z listą 10 osoób z których pierwszej należało przesłać
    szmal, wykreślic z listy i wpisać siebie na ostatnie miejsce po czym
    przepisać listę 10 krotnie i rozesłac do znajomych. Zaczęło się od kręgów
    znajomych i ..... bardzo szybko się skończyło, bo jak to Polacy, ludzie
    zaczęli robic machloje z kolejnością na listach (wpisywali siebie na górne
    pozycje aby szybciej zarobić). Poza tym jest to piramida, więc jako taka,
    nawet "uczciwie" stosowana bardzo zybko się zapycha i ci "na dole" nie mają
    dużych szans przenieść się do góry listy i spiajć wymarzonej smietanki

    To co więc propagujesz nie jest ani nowe ani odkrywcze i znane było w Polsce
    już w czasach po stanie wojennym- inne było tylko medium dystrybucji
    informacji.

    Pieniądze nie biorą się z niczego a wy niczego nie sprzedajecie. Jeżeli
    zapłaciłaś opłatę wstępną- wtopiłaś. Ciesz się jeżeli odzyskach to co
    wpłaciłaś.

    Pa, pa
    --
    Jackare
    Bytom

  • 25. Data: 2005-12-20 09:11:08
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

    Ok. Zgadzam się z wami co do waszej nieufności do programu. Sama kilka razy
    kasowałam tę ofertę myśląc, ze i tak nic z tego nie będzie.

    Ale w końcu postanowiłam spróbować i wcale tego nie żałuje. Zarobki są - nie
    napiszę jakie bo to sprawa indywidualna, kazdy zarabia na swoje konto. Nikogo
    nie naciągam, bo każdy kto chce wstąpić do biznesu ma swój okres próbny i może
    się w każdej chwili WYCOFAĆ.

    Może naruszyłam jakies prawa wiążące się z tym forym, ale w końcu jesteśmy tu
    aby pogadać o pracy. Program21 nie jest stałym interesem (jak prawie każdy w
    internecie). Trwa tylko 12 miesięcy a potem wypada się z gry. W ten sposób ci
    co są najniżej 'waszej piramidy' maja szansę zwielokrotnic swój dochód.

    Wiem, że ludzie są nastawieni sceptycznie do robienia takich interesów.
    Dlatego nie dziwie sie waszym zarzutom.

    pozdr,
    Emilia

  • 26. Data: 2005-12-20 09:58:14
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Emika_mk napisał(a):
    > [argumenty dlaczego Emika_mk chciała nas na siłę uszczęśliwić oraz błędna
    interpretacja, co znaczy gadać o pracy]

    Problem w tym, że ta grupa nie służy do zamieszczania ofert pracy -
    uczciwej czy nie. Więc bądź tak dobra i zamieszczaj ogłoszenia o pracę w
    miejscach do tego przeznaczonych. Np. alt.pl.praca.oferowana.

    Odnośnie naruszenia tego praw forum, to siedzą tutaj różne osoby i nie
    każdego interesuje taka praca. Jeśli ktoś potrafi przez gugla wejść na
    pl.praca.dyskusje to potrafi wejść też na alt.pl.praca.oferowana. To
    samo tyczy się subskrypcji w kliencie pocztowym.

    Odnośnie dziwienia się zarzutom - wyobraź sobie plakat wyborczy leppera
    na ścianie kościola - gówniana alternatywa ogłoszona w niewłaściwym
    miejscu. To mniej wiecej tak, jak Twoja oferta pracy tutaj.