PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!

  • 11. Data: 2005-12-19 10:53:01
    Temat: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

    > Emika_mk napisał(a):

    > Nie podpisuję swoich postów właśnie z uwagi na takich spamerów jak ty,
    > to że mój post jest nieważny dla ciebie i tobie podobnych łowców adresów
    > tylko mnie cieszy.
    > Twój list jest spamem, nie interesuje mnie co chcesz sprzedać: kolejną
    > piramidke, akcję spamerską itd, wysylając spam naruszasz prawo,
    > oszukując ludzi również.
    >
    > --
    > Paweł

    Skoro Ciebie to nie interesuje to czemu tak się czepiasz. Daj innym czegoś w
    zyciu spróbować, przeciaz ja tych ludzi nie okradam. Nie karzę im klikać w
    banery czy wysyłać jakieś głupie ankiety. Każdy z moich ludzi pracuje na swoje
    konto, nie pobieram od nich zadnych prowizji czy opłat. Mogą zrezygnować w
    chwili, gdy uznaja to za stosowne i ja im tego nie mam za złe.
    Spamu ludziom nie wysyłam bo sama się wsciekam, gdy zawalaja mi skrzynkę. ;)

    Pozdrawiam
    Emilia

  • 12. Data: 2005-12-19 12:35:47
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Emika_mk napisał(a):

    > Przede wszystkich płacę podatki w Urzędzie Skarbowym i jakos na bakier z
    > prawem nie jestem. A pracowników nie zatrudniam więc nie płacę za nich ZUSu.
    > PROGRAM21 polega na masowej sprzedarzy, <ciach>

    sprzedarzy mówisz?? hm.....

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 13. Data: 2005-12-19 13:03:24
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Emika_mk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ta wiadomość mówi sama za siebie jaką kulturę osobista ma osoba pod nią
    sie
    > podpisująca. Współczuje twojej matce i ojcu, że ciebie tak wychowali i
    będą
    > musieli sie z tobą użerać do swojej śmierci. Chyba, że jestes dla nich
    słodkim
    > synusiem a tak naprawde dżemie w tobie kawał chama. Ale to pozostawiam do
    > rozgryzienia twojej dziewczynie (juz jej współczuje).

    Ale z ciebie glupia cipa....

    BP,MSPANC

    sz.

  • 14. Data: 2005-12-19 13:09:16
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

    > Emika_mk napisał(a):

    > sprzedarzy mówisz?? hm.....
    >
    > --
    > E_m_i_

    A niby od czego mam płacic podatki. Z nikąd sie nie biorą...

    Emilia

  • 15. Data: 2005-12-19 13:14:30
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl>

    > Użytkownik "Emika_mk" <m...@t...pl>

    > sie
    > będą
    > słodkim
    >
    > Ale z ciebie glupia cipa....
    >
    > BP,MSPANC
    >
    > sz.

    SZOMIZ BUUU...........
    Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen!

    E.

  • 16. Data: 2005-12-19 13:30:45
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > SZOMIZ BUUU...........
    > Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen!

    ... ech, zebys ty jeszcze gotowac umiala...

    sz.

    PS: Inwazja stokrotek? I dlaczego w grudniu?

    EOT

  • 17. Data: 2005-12-19 13:40:34
    Od: ktos <b...@x...yy.pl>

    Emika_mk napisał(a):

    >sprzedarzy mówisz?? hm.....
    ~~~~~~~~~~~~

    A niby od czego mam płacic podatki. Z nikąd sie nie biorą...
    ~~~~~~~

    > SZOMIZ BUUU...........
    > Es ist noch kein Meister vom Himmel gefallen!

    1. Naucz sie najpierw polskiego a dopiero pozniej popisuj sie niemieckim
    2. Zastanawiam sie, czy sama jestes rownie naiwna jak ci ktorych szukasz
    a posty zamieszczasz z desperacji (sama dalas sie komus oszukac,
    teraz chcesz sie odkuc) czy tez jestes cynikiem, ktory wie, ze
    naiwnych nie sieja, sami sie rodza i trzeba ich tylko znalezc.

  • 18. Data: 2005-12-19 14:06:43
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Emika_mk napisał(a):

> [...]

    tak na przyszłość- to sie wycina

    > A niby od czego mam płacic podatki. Z nikąd sie nie biorą...

    a słownik ortograficzny możesz sobie odpisać jakoś?? przydałby się ;)

  • 19. Data: 2005-12-19 15:01:40
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Emika_mk [19 Dec 2005 11:41:04 +0100]:

    > Przede wszystkich płacę podatki w Urzędzie Skarbowym
    > i jakos na bakier z prawem nie jestem.

    A w jaki sposób je płacisz? Tzn., jako co deklarujesz?
    Bo jakby nie patrzeć, to regularna sprzedaż jest już
    wg. prawa prowadzeniem działalności gospodarczej - ZUS
    też co miesiąc płacisz?

    > A pracowników nie zatrudniam więc nie płacę za nich ZUSu.

    Ale za siebie mam nadzieję tak? Bo przy DG to obowiązek...

    > PROGRAM21 polega na masowej sprzedarzy, więc każdy
    > rozlicza sie według własnych dochodów.

    Czyli musi założyć działalność. Zagwarantujesz w umowie
    dochody na poziomie wystarczającym do pokrycia ZUS i US?

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 20. Data: 2005-12-19 15:02:31
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: szomiz [Mon, 19 Dec 2005 14:30:45 +0100]:

    > PS: Inwazja stokrotek? I dlaczego w grudniu?

    Zima stosunkowo ciepła, to i spod ziemi wyłażą...

    Kira