PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwyżki w firmie

  • 41. Data: 2007-01-07 00:43:08
    Temat: Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    news:enpf9d$bva$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:enpeu0$j8m$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz

    > Sam sobie załóż.

    > Przecież to do Lisowskiego było i w dodatku słusznie.

    No, to jeszcze przeczytaj co tam napisales i odnies do kontekstu.

  • 42. Data: 2007-01-07 00:47:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enpfu0$kt7$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz

    > No, to jeszcze przeczytaj co tam napisales i odnies do kontekstu.
    Ja to pamiętam.
    No to cześć, nic więcej nie mogę.
    Zdrowia życzę.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2007-01-08 11:16:59
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 7 Jan 2007 01:36:02 +0100, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <enpf9d$bva$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:enpeu0$j8m$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz

    > Przecież to do Lisowskiego było i w dodatku słusznie.

    Niezły jestem, 3 razy potrenowałem, i już taka trauma.
    Wydrukuję sobie i powieszę w ramkach.

    > A może byśmy sobie jak prawdziwi mężczyźni wyjaśnili o co biega i albo łapę

    Hmm, w krótkich zołnierskich słowach to jesteś prymitywny i nie
    potrafisz poprzeć argumentami swoich sądów nie idąc w adpersony, ale to
    efekt twojego prymitywizmu...

    > wirtualną dali albo ignorowali, co? Bo mnie wali to puszczanie tekstów i
    > pierdolizn.

    ... jak widać na załączonym obrazku.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 44. Data: 2007-01-08 11:20:30
    Temat: Re: Podwyżki w firmie
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 6 Jan 2007 23:57:04 +0100, Nikiel ;-) <n...@p...fm>
    w <enp9g7$bam$1@node4.news.atman.pl> napisał:

    > Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    > wiadomości news:slrneq04an.1uf.jakub@jakub.kofeina.net...
    > zmian,
    > kierownika.
    >
    > Tak, tylko że jak pracodawca zatrudniajac pracownika, czy dajac mu
    > podwyżkę 'wycenia' jego wyżej, wtedy czemu nie miałby dać pewnej
    > podstawy (która jest wyższa niż pracownika obok). Daje to większą
    > gwarancję pracownikowi jak i jest bezpieczniejsze np. przy zwolnieniach
    > chorobowych.

    Hmm, premii motywacyjnej nie miałem, ale z nią są jakieś dziwne rzeczy
    przy wyliczaniu podstawy.

    Po ustaleniu, ze jeden gościu jest wydajniejszy niż drugi to
    rzeczywiście można mu dać więcej, ale trzeba na to mieć jakies poparcie
    w miarze wydajności, zapis o równej płacy nadal pokutuje w KP.

    A to z giodo o płacach mnie powaliło, jedna z bardziej debilnych
    instytucji.

    > Nikiel ;-)

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 45. Data: 2007-01-08 13:34:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):

> [...]
    > rzeczywiście można mu dać więcej, ale trzeba na to mieć jakies poparcie
    > w miarze wydajności, zapis o równej płacy nadal pokutuje w KP.

    To jest do obejscia - wystarczy, ze stanowiska beda nazywac sie inaczej...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl