PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżki w firmie › Re: Podwyżki w firmie
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podwyżki w firmie
    Date: Mon, 8 Jan 2007 11:20:30 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 6 Jan 2007 23:57:04 +0100, Nikiel ;-) <n...@p...fm>
    w <enp9g7$bam$1@node4.news.atman.pl> napisał:

    > Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    > wiadomości news:slrneq04an.1uf.jakub@jakub.kofeina.net...
    > zmian,
    > kierownika.
    >
    > Tak, tylko że jak pracodawca zatrudniajac pracownika, czy dajac mu
    > podwyżkę 'wycenia' jego wyżej, wtedy czemu nie miałby dać pewnej
    > podstawy (która jest wyższa niż pracownika obok). Daje to większą
    > gwarancję pracownikowi jak i jest bezpieczniejsze np. przy zwolnieniach
    > chorobowych.

    Hmm, premii motywacyjnej nie miałem, ale z nią są jakieś dziwne rzeczy
    przy wyliczaniu podstawy.

    Po ustaleniu, ze jeden gościu jest wydajniejszy niż drugi to
    rzeczywiście można mu dać więcej, ale trzeba na to mieć jakies poparcie
    w miarze wydajności, zapis o równej płacy nadal pokutuje w KP.

    A to z giodo o płacach mnie powaliło, jedna z bardziej debilnych
    instytucji.

    > Nikiel ;-)

    ja czyli jakub
    Revoke.