PracaGrupypl.praca.dyskusje › Java/J2ee - warszawa

  • 1. Data: 2007-01-03 21:46:04
    Temat: Java/J2ee - warszawa
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Witam,

    na wiosne planuje zmiane pracy oraz prawdopodobnie takze miasta
    zamieszkania. Mysle o przeprowadzce do warszawy, nie za chlebem, bo mam w
    sumie bardzo dobra prace w innym duzym miescie, ale ze wzgledow osobistych.
    I tak sie zaczalem zastanawiac do jakich firm najlepiej uderzac. Mam 3
    letnie doswiadczenie, glownie Java/J2ee, bazy danych (glownie oracle),
    Unix/Linux, a takze dosc solidna wiedze na temat konfigurowania serwerow
    www/aplikacji (apache/tomcat/jboss/weblogic) . Nie chce pracy jakiejkolwiek,
    obecnie pracuje w polskim oddziale amerykanskiej firmy i musze powiedziec,
    ze moge powiedziec same dobre rzeczy o pracy dla amerykanow. Mozecie polecic
    jakies ciekawe firmy w stolicy i ewentualnie skorygowac moje wyobrazenia o
    zarobkach :) Mysle, zeby na rozmowie powiedziec ~10-12k brutto. Niewiele
    mniej mam teraz, a to w koncu stolica.

    Pozdrawiam,
    m.