PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozwolenie na pracę w Holandii

  • 1. Data: 2007-01-03 15:54:06
    Temat: pozwolenie na pracę w Holandii
    Od: "moles" <m...@p...onet.eu>

    Planuję w najbliższym czasie wyjechać do Holandii za pośrednictwem Biura Pracy.
    Już zarejestrowałem się w jednym Biurze i czekam teraz na pozwolenie na pracę.
    Pojawiła się możliwość zarejestrowania się w jeszcze jednym Biurze, ale z tego
    co się dowiedziałem nie można uzyskać dwóch pozwoleń na pracę.

    Czy ktoś wie co się dzieje, gdy wpłyną do urzędu w Holandii dwa wnioski o
    pozwolenie na pracę. Czy pozwolenie zostanie wystawione na wniosek który
    przyszedł najwszcześniej, a na drugi wniosek zostanie odesłana informacja że
    zostało już pozwolenie wystawione na inną pracę.

    A może jest tak, że w takim przypadku nie dostaje się pozwolenia na żaden z
    wniosków.

    Bardzo bym prosił o informację na ten temat, ewentualnie linki gdzie mógłbym
    coś więcej dowiedzieć sie o tej sytuacji bo jak do tej pory nie znalazłem
    żadnej informacji jak postępuje się w takich wypadkach.

  • 2. Data: 2007-01-04 09:25:01
    Temat: Re: pozwolenie na pracę w Holandii
    Od: "news.atman.pl" <e...@c...pl>

    Witam,

    Jeśli wpłyną dwa wnioski to pierszeństwo ma ten złożony wcześniej. Jesli
    rezygnuje się z pracy i firma wycofa wniosek, to wtedy otwieraja się
    możliwości na uzyskanie pozowlenia w tej drugiej firmie. Neistety to jest
    zalezne od CWI w jakim czasie rozpatrzy to odwołanie. To może być kilka lub
    kilkanaście dni. Jedno jest pewne - w jednym czasie nie można uzyskać. dwóch
    pozwoleń.

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 3. Data: 2007-01-04 14:50:31
    Od: m...@p...onet.eu

> [...]
    > kilkanaście dni. Jedno jest pewne - w jednym czasie nie można uzyskać. dwóch

    Wielkie dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-01-06 07:35:33
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia 3 Jan 2007 16:54:06 +0100, moles napisał(a):

    > Planuję w najbliższym czasie wyjechać do Holandii

    nie wiem czy to o Holandie chodzi, ale chyba coś się uprościło w temacie
    zezwoleń na pracę. Ustal to w kompetentnych żródłach.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy http://grupy.3mam.net