PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pisanie CV na stanowisko kierownika IT

  • 1. Data: 2007-10-16 17:50:14
    Temat: Re: Pisanie CV na stanowisko kierownika IT
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ktos fatalnie napisal wymagania , widocznie kierownik uciekl i ogloszenie
    pisal ktos z HR :) albo z marketingu

  • 2. Data: 2007-10-16 18:40:43
    Od: "fotografik online" <f...@g...com>

    Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Mam nastepujace pytanie - czy nalezy pisac w CV wszystko co potrafie? Mam
    > 10 lat doswiadczenia na stanowisku kierownika IT, stworzylem sobie CV,
    > które zajmuje 2 strony, ale teraz widze, ze niektóre firmy wymagaja
    > znajomosci technologii LAN, TCP/IP, a w ekstremalnych przypadkach
    > srodowiska Windows.
    >
    > Wysylalem CV i myslalem, ze takich bzdetów na tym stanowisku nie trzeba
    > pisac, tym bardziej, ze CV staloby sie za dlugie, ale zastanawiam sie czy
    > ktos przypadkiem nie stwierdzi, ze mam kiepskie kwalifikacje.

    witaj
    zrób bloki tematyczne / jak gałezie / w życiorysie -nagłowek i treść i
    rozszerzenie - przyklady, co pozwoli kazdemu pracodawcy na zagłebienie sie
    na ile zechce, a cv nie straci na czytelnosci. Ty daj on niech decyduje.

    --
    www.zdjecia-do-dokumentow-online.prv.pl
    konto 61194010765407536800000000

  • 3. Data: 2007-10-16 18:42:16
    Od: " " <l...@g...pl>

    Moim skromnym zdaniem jest tak:
    Jak wysyłasz podanie do poważnej, dużej firmy to wysyłasz tak jak napisałeś.
    Logiczne przecież że skoro znasz powiedzmy technologie ASP.NET, Ajax, IPC to
    tym bardziej znasz Windows i TCP/IP. Natomiast w przypadku firm krzaków
    byłbym bardziej ostrożny i pisał tak, jakby podanie miała rozważać niezbyt
    rozgarnięta pani z HR. Nawiasem mówiąc skoro jesteś tak doświadczonym
    kierownikiem IT to omijaj firmy krzaki :-)

  • 4. Data: 2007-10-16 20:00:51
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > Dzieki. Faktycznie macie racje, ze jezeli firma nie potrafi profesjonalnie
    > podejsc do procesu rekrutacji, to nie warto sie ubiegac u nich o robote,
    > pewnie równie nieprofesjonalne moze byc podejscie zarzadu do tematu po co
    > firmie jest dzial IT. Paliwo tez kosztuje, a na miejscu moze sie okazac,
    ze
    > szukaja goscia, który potrafi zarobic skretke i w zwiazku z tym sa gotowi
    mu
    > zaplacic 2000 brutto :)

    Zły schemat myślenia. Jeżeli ogłoszenia pisze dział HR i z jakiegoś powodu
    nie konsultuje treści albo robi to po łebkach, ogłoszenie może mieć głupią
    treść.
    Z HR będziesz miał do czynienia tylko podczas rekrutacji a firma może okazac
    się atrakcyjna i ciekawa.
    Pamiętaj że w H siedzą zazwyczaj ludzie po psychologii, socjologii filologi
    lub zarządzaniu dla których TCP/IP tak samo niewiele mówi jak DDT.
    Ja bym z tego powodu nie przekreślał firmy nic o niej nie wiedząc.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2007-10-16 20:30:51
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    dokladnie,
    widocznie firma dopiero sie rozwija i przechodzi z outs.. na swoj wydzial
    informatyki,
    albo odszedl caly zespol informatykow bo zle placili i nie mial kto napisac
    wymagan informatycznych bo tradycyjnie informatykow nie doceniano

  • 7. Data: 2007-10-17 04:46:20
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    "DarkoZZZ" <d...@o...eu> wrote in message

> [...]

    podejsc do procesu rekrutacji, to nie warto sie ubiegac u nich o robote,
    pewnie równie nieprofesjonalne moze byc podejscie zarzadu do tematu po co w

  • 8. Data: 2007-10-23 16:39:40
    Od: Krzychu26 <k...@i...pl>

    On 17 Paź, 06:46, "DarkoZZZ" <d...@o...eu> wrote:
> [...]
    > szukaja goscia, który potrafi zarobic skretke i w zwiazku z tym sa gotowi mu

    A ja się zgadzam z Tobą. Pracowałem w firmie niemieckiej gdzie
    kompletnie mnie nie szanowano, wychodzili z założenia źe dział IT jest
    kompletnie nie potrzebny. Podobne podejście było w HR wkońcu to wyszło
    z zarządu. Pomijam fakt niskich płac. Ale nawiązując do CV ja polecam
    przejrzysty tematyczne CV czyli np języki programowania/technologie/
    programy/systemy operacyjne oraz bazy danych. Ja dzięki temu
    podziałowi kilka razy juź usłyszałem iź osoba rekrutująca z góry wie z
    kim ma doczynienia- poza tym sam rekrutowałem.