PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zadaniowy czas pracy - opinie

  • 1. Data: 2007-10-15 12:48:47
    Temat: Zadaniowy czas pracy - opinie
    Od: Damian <t...@C...pl>

    Witam,

    Czy ktoś pracował tak? Czy warto?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-15 12:55:22
    Temat: Re: Zadaniowy czas pracy - opinie
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Damian pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś pracował tak? Czy warto?

    To zależy od wynagrodzenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

  • 3. Data: 2007-10-15 13:02:34
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Liwiusz pisze:
    >> Czy ktoś pracował tak? Czy warto?
    > To zależy od wynagrodzenia.
    I od proporcji czasu: praca - wolne.

    Pracuję tak od dwóch lat. Nie jest źle, choć czasem (b. rzadko) pracuję
    15h/dzień. Za to mogę sobie pozwolić na dwumiesięczny urlop.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 4. Data: 2007-10-15 14:34:19
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 15 Oct 2007 14:48:47 +0200, Damian napisał(a):

    > Czy ktoś pracował tak? Czy warto?

    IMO tak, o ile tylko umiesz sam zarządzać swoim czasem i nie zaniedbywać
    obowiązków :)

    Pracowałem tak dwa lata jako telepracownik i późniejsze przymusowe
    przejście na etat było ciężkim szokiem.
    Zadaniowy czas pracy miał tą niewątpliwą zaletę, że mogłem jeden czy dwa
    dni ostro pracować, a kolejnego dnia do południa skoczyć np. na zakupy,
    albo w góry od czwartku na weekend :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2007-10-15 14:45:54
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 15:02:34 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > I od proporcji czasu: praca - wolne.
    >
    > Pracuję tak od dwóch lat. Nie jest źle, choć czasem (b. rzadko) pracuję
    > 15h/dzień.

    Czym łamiecie zapisy KP z art. 140 w korelacji z art. 129.

  • 6. Data: 2007-10-15 14:54:36
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Artur porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czym łamiecie zapisy KP z art. 140 w korelacji z art. 129.

    Skad wiesz ze Maciek pracuje w oparciu o kodeks pracy? Skad wiesz ze ma
    'etat'?
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-10-15 16:13:08
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Damian napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś pracował tak? Czy warto?

    Ja w sumie tak pracuje. Efektem jest, ze w domu jestem juz po 5
    godzinach pracy. Przynajmniej nikt mi nie wymysla bzdurnych niby zadan
    jak juz zrobie co mialem zrobic

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 8. Data: 2007-10-15 17:42:42
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Artur pisze:
    > Czym łamiecie zapisy KP z art. 140 w korelacji z art. 129.
    Zważywszy, że KP w ogóle się do moich zajęć nie stosuje, to raczej nie.

  • 9. Data: 2007-10-16 10:05:31
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 16:54:36 +0200, badzio napisał(a):

    > Skad wiesz ze Maciek pracuje w oparciu o kodeks pracy?

    Bo ja odpisywałem na post w wątku którego tytuł i sedno problematyki opiera
    się na:
    "Zadaniowy system pracy"
    Czyżbym odpisał w innym wątku?
    Nie - odpisałem dobrze :)

    Jak sama nazwa wskazuje, zadaniowy system pracy, związany jest z
    "pracownikiem" - a to w konsekwencji ma ścisły związek z Kodeksem Pracy.

    http://www.lexpress.pl/modules.php?name=News&file=ar
    ticle&sid=707
    http://www.prawo.egospodarka.pl/7923,Zadaniowy-czas-
    pracy,1,34,3.html

    Po lekturze ww. zacytowanych artykułów stwierdzić należy jednoznacznie, że
    relacja występuje na linii "pracodawca - pracownik" a to jest równoznaczne
    z Kodeksem Pracy - nie masz chyba co do tego żadnych wątpliwości - prawda?

    > Skad wiesz ze ma 'etat'?

    Forma zatrudnienia nie ma tu zbyt dużego znaczenia, może być to na
    podstawie powołania, mianowania, wyboru. Pamiętać jednak należy że nie
    każdy pracownik i nie w każdym systemie może "podlegać" pod zadaniowy
    system pracy.

  • 10. Data: 2007-10-16 10:07:49
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 19:42:42 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Zważywszy, że KP w ogóle się do moich zajęć nie stosuje, to raczej nie.

    Czyli masz/łeś zawartą umowę cywilno - prawną.
    Do tego typu umów nie stosuje się zapisów z KP - dlatego dziwię się że
    zabierasz głos w wątku który dotyczy "zadaniowego systemu pracy".

    BTW: jesteś posłem? :DD