PracaGrupypl.praca.dyskusjePisanie CV na stanowisko kierownika IT › Pisanie CV na stanowisko kierownika IT
    From: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pisanie CV na stanowisko kierownika IT
    Date: Tue, 16 Oct 2007 19:39:59 -0700

    Mam nastepujace pytanie - czy nalezy pisac w CV wszystko co potrafie? Mam 10
    lat doswiadczenia na stanowisku kierownika IT, stworzylem sobie CV, które
    zajmuje 2 strony, ale teraz widze, ze niektóre firmy wymagaja znajomosci
    technologii LAN, TCP/IP, a w ekstremalnych przypadkach srodowiska Windows.

    Wysylalem CV i myslalem, ze takich bzdetów na tym stanowisku nie trzeba
    pisac, tym bardziej, ze CV staloby sie za dlugie, ale zastanawiam sie czy
    ktos przypadkiem nie stwierdzi, ze mam kiepskie kwalifikacje.