PracaGrupypl.praca.dyskusjePisanie CV na stanowisko kierownika IT › Re: Pisanie CV na stanowisko kierownika IT
    From: " " <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pisanie CV na stanowisko kierownika IT
    Date: Tue, 16 Oct 2007 18:42:16 +0000 (UTC)

    Moim skromnym zdaniem jest tak:
    Jak wysyłasz podanie do poważnej, dużej firmy to wysyłasz tak jak napisałeś.
    Logiczne przecież że skoro znasz powiedzmy technologie ASP.NET, Ajax, IPC to
    tym bardziej znasz Windows i TCP/IP. Natomiast w przypadku firm krzaków
    byłbym bardziej ostrożny i pisał tak, jakby podanie miała rozważać niezbyt
    rozgarnięta pani z HR. Nawiasem mówiąc skoro jesteś tak doświadczonym
    kierownikiem IT to omijaj firmy krzaki :-)