PracaGrupypl.praca.dyskusje › Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu

  • 81. Data: 2009-09-22 15:37:31
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:6qohb5ph5t57v88blcn8sq007bqhiuq9er@4ax.com...

    > Moga mu dac 26 dni nie patrzac na jego dyplom. Droga wolna.

    Nie, ponieważ wymiar urlopu nie zależy od czyjegoś widzimisię.

  • 82. Data: 2009-09-22 15:44:11
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Nie, ponieważ wymiar urlopu nie zależy od czyjegoś widzimisię.

    Pracodawca może dać pracownikowi dodatkowy urlop - po prostu wpisuje się
    to do umowy o pracę i tyle. Wszystko zależy tylko od jego łaski.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 83. Data: 2009-09-22 16:37:10
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Pracodawca może dać pracownikowi dodatkowy urlop - po prostu wpisuje się
    > to do umowy o pracę i tyle. Wszystko zależy tylko od jego łaski.

    Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że nie zależy to od widzimisię
    kadrowej.

  • 84. Data: 2009-09-22 18:22:04
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:h9ait8$d1j$1@news.onet.pl...
    > To dziwne, bo w księgowości powinni kopię mieć, tak by wiedzieć, jak
    > wyliczyć Ci urlop....

    Dobrze, ale nie dla samego sprawdzenia, czy dane z cv są zgodne z
    prawdą.

  • 85. Data: 2009-09-22 18:24:20
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Możliwe, że nie było im to do niczego potrzebne.
    > Nie tylko instytucje publiczne.
    > A jaką masz firmę? Bo jeśli remontujesz łazienki czy handlujesz
    > komputerami, to istotnie - po grzyba Ci czyjeś dyplomy wyższych
    > uczelni.

    Nic z tych rzeczy. :-)

  • 86. Data: 2009-09-22 18:34:18
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał

    > Nic z tych rzeczy. :-)

    Tak czy siak - jeśli czyjś dyplom nie jest Ci do niczego potrzebny, to nie
    sprawdzasz.
    Ja z kolei wolę wiedzieć, czy inżynier, którego zatrudniam ma stosowne
    uprawnienia do wykonywania swojego zawodu.

  • 87. Data: 2009-09-22 20:11:10
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-=?UTF-8?Q?podali_zarobki_w_ogloszeniu?=
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl>

    > Akurat wiek pracownika nie jest jego sprawą prywatną ;-)

    A czyją ? Można zrozumieć, że jakiś konkretny pracodawca słusznie chce
    młodego albo starego, ale w ogólności to nieistotne jest

  • 88. Data: 2009-09-22 21:48:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 22 Sep 2009 17:37:31 +0200, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    >Nie, ponieważ wymiar urlopu nie zależy od czyjegoś widzimisię.
    Owszem, wymiar urlopu zalezy od widzimisie pracodawcy. *Minimalny*
    wymiar okreslaja przepisy. Pracodawca moze dac dowolnie wiecej. Moze
    na przyklad dac kazdemu 26 dni bez wnikania w dyplomy.

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 89. Data: 2009-09-22 21:58:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ffhib552mo0s3khq3vm6mshkrkfeplehd5@4ax.com WAM
    <n...@n...nopl.pl> pisze:

    > Owszem, wymiar urlopu zalezy od widzimisie pracodawcy.
    Niekoniecznie. Pracownik (potencjalny pracownik) może mieć swoje widzimisię.
    Np. takie: chcę więcej urlopu, a nie podoba ci się to spadaj, zwalniam cię z
    funkcji pracodawcy.
    Bez wnikania w dyplomy pracodawcy.

    --
    Jotte

  • 90. Data: 2009-09-23 05:51:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    WAM wrote:

    > Owszem, wymiar urlopu zalezy od widzimisie pracodawcy. *Minimalny*
    > wymiar okreslaja przepisy. Pracodawca moze dac dowolnie wiecej. Moze
    > na przyklad dac kazdemu 26 dni bez wnikania w dyplomy.

    To, że pracodawca moze dać więcej wolnego,
    jest rzeczą oczywistą. (jak to bedzie formalnie nazwane, to nieistotne)
    Ale w którym konkretnie artykule KP mowa jest o tym, że wymiar
    urlopu określony w przepisach jest minimalny?