PracaGrupypl.praca.dyskusje › [PPO] + ogłoszenie + lekki OT

  • 21. Data: 2004-10-06 13:12:40
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    c3po napisał(a):

    > jakijest sposob na likwidację moderacji tej grupy?

    Należy napisać, przedyskutować i poddać pod głosowanie stosowny dokument
    zwany RFD. Dokument taki należy przedyskutować na odpowiedniej grupie, to
    jest pl.news.nowe-grupy i po jej pomyślnym zakończeniu wysłać w stosowne
    miejsce. Procedura jest niemalże identyczna jak w przypadku zakładania
    nowej grupy, tak więc odsyłam tamże.

    > do dupy z taką grupą - nawet dyskusja na temat jej przyszłości musi odbywać
    > się na innej grupie - bo na ppo moderator nie puści tej dyskusji!

    Ponieważ do tego celu właśnie powstała ta (ppd) grupa.
    Grupa ppo jest grupą jedynie ogłoszeniową.

    Jeżeli się i z tym nie zgadzasz, to procedura zmiany opisu jest opisana
    powyżej - jest ona również przeprowadzana na pl.news.nowe-grupy.

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo.

  • 22. Data: 2004-10-06 13:17:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:

    > Jeżeli się i z tym nie zgadzasz, to procedura zmiany opisu jest opisana
    > powyżej - jest ona również przeprowadzana na pl.news.nowe-grupy.

    Po co dyskutujesz z jakimiś anonimowymi chamskimi trollami?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2004-10-06 13:19:34
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl> napisał(a):

    >: A forma zatrudnienia to BARDZO ISTOTNY PUNKT faq, wiec gdyby ci ktorys
    >: moderator poscil takie ogloszenia to sama osobiscie bym do TS
    >: napisala ze skarga.

    > ----czyli chcesz być bardziej papieska od papieża.... zmieni to coś, jak
    > bedzie "forma współpracy - dowolna" ? Mam wrażenie , zę w tej chwili
    > moderowanie ppo to wylewanie dziecka z kąpielą....

    IMHO "Forma dowolna" przede wszystkim mówi o tym, że pracodawca jest
    skłonny do negocjacji i że dopuszcza różne formy pracy. Przy braku takowego
    zapisu to sobie można co najwyżej zgadywać, czy forma jest dowolna,
    czy też może jednak chodzi tylko o umowę zlecenie, albo tylko o współpracę
    z innym podmiotem gospodarczym.

  • 24. Data: 2004-10-06 13:22:31
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "darek" <v...@o...pl> wrote in message

    > ok tylko tak jak wypowiadajacy sie poprzednio powiem PO CO TA MODERACJA.

    Iiii ja tez narzekalam. Ale potem pisalam cos o rekrutacji przez Siec i
    zachcialo mi sie zrobic statystyke ofert z ppo z przykladowego miesiaca pod
    wzgledem branz. Jako przykladowy miesiac wylosowalam sobie taki bez
    moderacji (w wakacje tego roku) i to byla masakra, co sie tam dzialo. Oferty
    MLMow, reklamy stronek, komentarze, odpowiedzi na oferty na grupie ("jestem
    zainteresowany - prosze sie skontaktowac" - skad sie biora tacy ludzie?),
    oferty od osob szukajacych pracy (!!!), teksty typu "zarob - napisz do mnie"
    itd. Jakby to trwalo dluzej, to na miejscu powaznych pracodawcow
    przestalabym sie tam oglaszac, bo bycie w takim towarzystwie zle wplywa na
    wizerunek firmy.

    Wiec moderacja _jest_ potrzebna. Sadze, ze dyskutowac mozna i trzeba nad jej
    ksztaltem.
    Moze, gdyby moderator raz na tydzien slal na ppd liste nazw firm, ktorych
    ogloszenia odrzucil, z podaniem przyczyn (chocby namiarami na nie spelniony
    punkt regulaminu), to byloby mniej pretensji. Kazdy by wiedzial, co
    naprawic, bez meczenia ppd swoimi pretensjami. A publikacja nazwy z
    przyczyna odrzucenia, jako cos kompromitujacego, moglaby naklonic z kolei
    firmy do uwazniejszego czytania FAQ. Tylko nie wiem w tej chwili, ile by to
    bylo dodatkowej roboty dla moderatora.

    I.

  • 25. Data: 2004-10-06 13:34:00
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Po co dyskutujesz z jakimiś anonimowymi chamskimi trollami?

    Chyba mam jeszcze za dużą wiarę w ludzi. :)

  • 26. Data: 2004-10-06 13:47:27
    Od: "hemi" <n...@l...important>

    Użytkownik "Adam "aDi" Guźmierski" <a...@U...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:ck0qjb$uv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W poście ck0q1m$p3s$...@n...news.tpi.pl niejaki(a) wojtek posługujący(a)
    > się adresem g...@z...pbz wyklikał(a):
    > :
    > :: Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze tylko 5-10 postow dziennie spelnia
    > :: wymagania FAQ albo, ze tylko tyle postow jest wysylanych
    > :
    > : wiara czyni cuda
    >
    > ----i to, rozumiem, ma być dojżała wypowiedź moderatora....

    Moderatora czego?

    Pozdrawiam
    hemi

  • 27. Data: 2004-10-06 13:52:10
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Po co dyskutujesz z jakimiś anonimowymi chamskimi trollami?

    Widzisz koleś widzę, że nie masz nic merytorycznego po raz kolejny do
    powiedzezenia.
    Dla mnie to sam jesteś troll, po tylu słowach krytyki Ty cały czas nic nie
    do siebie nie przyjmujesz.
    BTW. Ty masz pracę ? i możesz sobie coś kupić na raty ?

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 28. Data: 2004-10-06 13:54:56
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    hemi napisał(a):

    > Moderatora czego?

    Adamowi Guźmierskiemu pomyliło się coś i wziął mnie za moderatora,
    teraz to już się nie dziwię że nie potrafi zredagowac ogłoszenia na PPO

  • 29. Data: 2004-10-06 14:42:58
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Adam "aDi" Guźmierski w news:ck0qjb$uv$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > W tym momencie przez (moim zdaniem) debilne ograniczenia
    > tracą ludzie, którzy być może czekają właśnie na taką ofertę
    > i wali ich, czy jest info o "formie zatrudnienia"

    Mogę się tego czepić? Bezrobotnych jest cała masa i wszystkich na pewno nie
    uszczęśliwisz. Dlaczego martwisz się więc akurat o tych konkretnych z ppo?
    Jeśli nie tutaj to pracownika znajdziesz gdzie indziej. Kogoś kto również
    jest bez pracy, więc suma sumarum ktoś się będzie cieszyć. Wątpie aby
    pracodawca, którego ogłoszenie nie przeszło przez moderację powiedział coś
    w stylu:
    - A to ja was wszystkich mam w głębokim poważaniu! Rezygnuję z tego
    etatu/zlecenia!
    A tylko w takiej sytuacji to co napisałeś miałoby rację bytu. W przeciwnym
    wypadku to jednak moim zdaniem pewna manipulacja. Chcąc być w pełni
    uczciwym musiałbyś chyba napisać, że przez "debilne ograniczenia" tracą
    pracodawcy, którzy chcą dotrzeć także do potencjalnych pracowników
    czytających ppo.

    pozdrawiam
    Greg

  • 30. Data: 2004-10-06 18:46:30
    Temat: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    Witam,

    On 2004-10-06, Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl> <> wrote:
    > Nie zawsze jest wskazane podawanie pewłnych danych kontaktowych i
    > bynajmniej nie ma to związku z jakimis podejżanymi działaniami firmy
    > oferującej stanowisko. Czasami poprostu dyskrecja jest nieodzowna.
    Jako pracobiorca i pracownik najemny ciekaw jestem strasznie czemu nazwa
    firmy jest taką tajemnicą?
    Czy to dlatego, że gdy widzę, iż miejsce pracy oferuje np. "lider w branży
    telekomunikacyjnej" to naprawdę jest to jakiś podwykonawca podwykonawcy
    lokalnej firmy z koncesją na usługi telekomunikacyjne z Pcimia Dolnego?
    No dobrze, trochę przejaskrawiłem. Ale w czym problem podać nazwę firmy?

    Na ogłoszenie takie, jak poniższe odpowiedziałbym wtedy, gdybym desperacko
    szukał pracy. A jestem w stanie wyobrazić sobie dwa przypadki desperackiego
    szukania pracy:
    a) bardzo chcę odejść z firmy w której pracuję obecnie
    b) nie mogę znaleźć pracy przez dłuższy czas

    W przypadku a) firma ryzykuje, że zatrudni zmęczonego, sfrustrowanego
    pracownika. Przypadek b) oznacza, że albo jest fatalna koniunktura na rynku
    pracy IT lub że taki kandydat ma nieduże doświadczenie - a takiego przecież
    firma nie chce.

    Powiedzmy, że jestem w stanie zaakceptować (proszę zwrócić uwagę:
    zaakceptować, nie zrozumieć) niepodawanie nazwy firmy w ogłoszeniach
    wysyłanych przez znane firmy doradztwa personalnego. W końcu firma-krzak
    nie będzie korzystać z usług takiego, dajmy na to, Most Wanted czy innego
    HRC.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    windows jest jak Odie - głupi jak but, cały czas się uśmiecha, a linux jak
    Garfield - może i by coś zrobił, ale trzeba go najpierw do tego zmusić.