PracaGrupypl.praca.dyskusje › W ile lat emerytura ?- max

  • 1. Data: 2004-10-06 10:32:43
    Temat: W ile lat emerytura ?- max
    Od: "ord" <l...@o...pl>

    Czesc
    Mam pytanie - w ile lat maxymalnie kobieta musi iść na emeryturę ? Wiem, że
    minimalny wiek to 55 lat, a w ile juz iść musi ?
    Stanowisko w biurze

  • 2. Data: 2004-10-06 10:39:31
    Temat: Re: W ile lat emerytura ?- max
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 12:32:43 +0200, ord <l...@o...pl> napisał:

    > Czesc
    > Mam pytanie - w ile lat maxymalnie kobieta musi iść na emeryturę ? Wiem,
    > że minimalny wiek to 55 lat, a w ile juz iść musi ?
    > Stanowisko w biurze

    gogle.pl

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-10-06 10:39:44
    Od: "Karol" <s...@o...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > gogle.pl

    Napisałeś 8 znaków zamiast 2

  • 4. Data: 2004-10-06 10:46:33
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 12:39:44 +0200, Karol <s...@o...pl> napisał:

    > Napisałeś 8 znaków zamiast 2

    Bo odpowiedzialem rowniez na kilka nastepnych pytan

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-10-06 11:20:45
    Od: "Kreska" <k...@s...lex.pl>

    Użytkownik "ord" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > minimalny wiek to 55 lat, a w ile juz iść musi ?
    imo nie ma przepisów które by WYMUSZAŁY przejście na emeryturę?

    Wiesia www.ike.edu.pl www.epolisa.republika.pl