PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Date: Wed, 6 Oct 2004 16:42:58 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Adam "aDi" Guźmierski w news:ck0qjb$uv$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > W tym momencie przez (moim zdaniem) debilne ograniczenia
    > tracą ludzie, którzy być może czekają właśnie na taką ofertę
    > i wali ich, czy jest info o "formie zatrudnienia"

    Mogę się tego czepić? Bezrobotnych jest cała masa i wszystkich na pewno nie
    uszczęśliwisz. Dlaczego martwisz się więc akurat o tych konkretnych z ppo?
    Jeśli nie tutaj to pracownika znajdziesz gdzie indziej. Kogoś kto również
    jest bez pracy, więc suma sumarum ktoś się będzie cieszyć. Wątpie aby
    pracodawca, którego ogłoszenie nie przeszło przez moderację powiedział coś
    w stylu:
    - A to ja was wszystkich mam w głębokim poważaniu! Rezygnuję z tego
    etatu/zlecenia!
    A tylko w takiej sytuacji to co napisałeś miałoby rację bytu. W przeciwnym
    wypadku to jednak moim zdaniem pewna manipulacja. Chcąc być w pełni
    uczciwym musiałbyś chyba napisać, że przez "debilne ograniczenia" tracą
    pracodawcy, którzy chcą dotrzeć także do potencjalnych pracowników
    czytających ppo.

    pozdrawiam
    Greg