PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo.autorzy@infor.pl

  • 1. Data: 2004-10-05 22:37:36
    Temat: p...@i...pl
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Zwracam sie z prosba gdzie moge znalezc wykladnie przepisow prawa ( wykaz
    stanowisk pracy w szczegolnych warunkach) w nastepujacej sprawie:

    Bylem zatrudniony w Browarze Kunter w Grudziądzu na stanowisku Maszynisty
    Chlodniczego.Poniewaz Browar jest jako taki przemyslem spozywczym nie moge
    nigdzie znalezc wykładni, wykazu stanowisk pracy czy praca jako Maszynisty
    Chlodniczego jest wykazana jako praca w szczegolnych warunkach.

    Pracodawca wystawił mi swiadectwo pracy ale w pkt 8 nie wpisal ze
    pracowalem w warunkach szczegolnych (szkodliwych).

    Prosze o pomoc w tej sprawie.

    Pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2004-10-06 16:58:56
    Temat: Re: p...@i...pl
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nigdzie znalezc wykładni, wykazu stanowisk pracy czy praca jako Maszynisty
    > Chlodniczego jest wykazana jako praca w szczegolnych warunkach.

    ROZPORZĄDZENIE

    RADY MINISTRÓW

    z dnia 7 lutego 1983 r.

    w sprawie wieku emerytalnego pracowników zatrudnionych w szczególnych
    warunkach lub w szczególnym charakterze.

    Dz.U.83.8.43 z późn.zm.

    Michał