PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 351. Data: 2002-12-03 08:36:38
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał

    > Dante,nie denerwuj się...Tem typ *AP to klon Expierda*,chorego na
    > paranoję i jeszcze na coś tam...Na wszystkich grupach,na jakie tylko on
    > pisze wyśmiewają go.
    > Tak faktycznie to AP nigdzie nie pracuje i pracy też nie znajdzie,ani
    > nawet dziewczyny w internecie,bo go żadna nie zechce,choć udaje takiego
    > mądrego.

    Bardzo malostkowy czlowieczek. Mysle, ze jest jak mowisz.
    Adam musi sie dowartosciowac.

    Slusznie.

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-=============-[ e-mail: n...@g...pl ]=>
    <=[ http://www.gamesweek.pl ]-==-[ nowoczesny portal rozrywkowy ]=>

  • 352. Data: 2002-12-03 08:42:08
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "AndrzejW" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyny rozsądny post w całej dyskusji - najwyraźniej udzieliło Ci się
    > amerykańskie I'm fine.
    > A jak ktoś pisze, że mu się w życiu powodzi, to słyszy (widzi) "KRETYN",
    > "IDIOTA".

    Czytaj uwazniej.

    GreG

  • 353. Data: 2002-12-03 08:44:00
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > mam trzech pieniaczy. Uważasz, że ludzkość to 3 i 1/3 osoby?

    Proponuje wrocic do szkoly. Moze Cie naucza statystyki.
    Spojrz na to procentowo.

    Dla mnie jestes oslem. I tyle. Nie z tego powodu co mowisz
    (jest wolnosc slowa, nie?), tylko jak to robisz. Obraziles
    mnostwo ludzi, a ze "krece" sie to tu, to tam i wiem jak
    jest. Przez Twoje slowa, mnostwo ludzi mogloby miec lzy w oczach.

    Taka jest prawda. Ale nie zrozumiesz.

  • 354. Data: 2002-12-03 08:56:37
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Demades" <c...@o...pl> napisał

    > teraz rozumiem twoja flustracje i zal do calego swiata, ja tez niebylbym
    > szczesliwy majac dziewczyne z "nieładną" buźką :( a cos mi sie wydaje po
    > twojej agresji do calego otoczenia ze okreslenie "nieładna" to baaaaardzo
    > delikatnie powiedziane.

    Z ust mi to wyjales

    Neko

  • 355. Data: 2002-12-03 09:03:15
    Od: b...@p...onet.pl

    > Obawiam się, że na tej grupie jest wielu sfrustrowanych bezrobotnych.
    > Nie należę do tego grona. Jedynie jestem ich żywicielem.

    Adamie, prześledziłam całą dyskusję i chciałabym, żebyś mi odpowiedział _jasno
    i konkretnie_ na następujące pytania:
    1) Czy naprawdę uważasz _wszystkich_ ludzi niemających w danym momencie pracy
    za nieudaczników, życiowe ofermy, leni i ignorantów?
    2) Czy jesteś pewien, że _każdy_ człowiek (oprócz Ciebie) po utracie pracy
    idzie natychmiast na zasiłek, a przy sposobności korzysta ze wszystkich
    możliwych świadczeń "socjalnych"?
    3) Czy czytałeś książkę "Koniec pracy" J. Rifkina?
    Pozdrawiam
    Ste

  • 356. Data: 2002-12-03 09:07:38
    Od: b...@p...onet.pl

    > OIDP wiekszsc (70% ?) bezrobotnych nie ma prawa do zasilku.
    Ponad 85%.
    Pozdr
    Ste

  • 357. Data: 2002-12-03 09:28:52
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Ziemia, panie burak.

    Idz pieprzycswoją starą

  • 358. Data: 2002-12-03 09:29:17
    Od: "pj" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > "AndrzejW" <a...@s...pl> writes:

    > fakt. narzekactwo w narodzie polskim wystepuje w wyraznie wiekszym
    > stezeniu niz w innych nacjach.
    > i to jest opinia wiekszosci cudzoziemcow, co do polski okazje mieli
    > byli zjechac i poobserwowac troche.

    a nie uwazasz ze Polacy maja wiecej powodow do narzekania niz np.
    Amerykanie?

  • 359. Data: 2002-12-03 09:42:00
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Ziemia, panie burak.

    Debil z ciebie

  • 360. Data: 2002-12-03 09:43:17
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Bo mnie kurwa zdenerwował - uniosłem się!
    Nie lubię takich przemądrzałych dupków.