PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 341. Data: 2002-12-03 00:20:22
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asgqql$d7c$8@news.onet.pl...

    > W czasie studiów jest wiele możliwości.

    Skad ty mozesz to wiedziec ?

    GreG

  • 342. Data: 2002-12-03 01:35:04
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Tue, 3 Dec 2002 00:33:00 +0100,Dante wrote in
    <asgqip$ln8$1@news2.tpi.pl>:

    > ale ja sie wcale nie denerwuje, zyje juz troche w tym kraju i wszelkie
    > objawy debilizmu nie sa mi obce:)
    > czasami niektore rzeczy sa nawet smieszne
    > a grupe czytam jak potrzebuje troche adrenaliny:)

    Grunt to poczucie humoru i czytanie newsów z przymróżeniem oka :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 343. Data: 2002-12-03 02:03:40
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Tue, 3 Dec 2002 00:22:59 +0100,GreG wrote in
    <asgq0l$vtb$1@absinth.dialog.net.pl>:

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A widzisz! Miales dobre warunki, na co nie kazdy mogl liczyc.
    > Masz sie za kogos lepszego? Tepisz slabszych za rzeczy, na ktore
    > nie mieli wplywu? Za to, ze nie mogli sie uczyc? Za to, ze zle
    > ich wychowano?

    Pisał (patrz wyżej),że jego rodzice ciężko pracowali po to,żeby ich
    dzieci miały lepiej...Mogę to zrozumieć np.tak:matka była praczką,a
    ojciec szambiarzem...To też praca-ciężka praca...No i podnieśli swój
    status społeczny,osiągnęli sukces w tych zawodach,odłożyli trochę kasy i
    dzieciom zapewnili lepsze warunki,prawda?...O tak...udało im się...Mają
    synka debilka :-)
    On,tzn AP powinien zacząc tępienie od swoich rodziców,tzn od
    źródła,skoro potępia.

    Mojej koleżanki rodzice też harowali całe życie,córeczka świetnie się
    uczyła,wszystko było dla córeczki...Pod koniec studiów ich córeczka jako
    wyróżniona (najwyższa średnia) przebywała we Francji i poznała
    Belga...Jej rodzice jeszcze musieli z własnej kieszeni zwrócić uczelni
    pieniążki,bo wyszła za tego Belga i chciała wyjechać na stałe do
    niego-do Belgii.Jak wyjechała,to o rodzicach zapomniała.Ojciec szybko
    umarł na serce,a matka oślepła...Została samiusieńka.

    --
    Kaja

  • 344. Data: 2002-12-03 07:35:23
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message

    > ja kiedys od tego zaczynalam, bedac studentka. pisalam juz o tym
    > tutaj.
    >
    > nie wstdze sie tego. uwazam, ze lepsza taka praca niz wyciaganie lapy
    > po zasilek.
    >
    > jak chcesz andrzejowi dowalic, bo go nie lubisz, czy cie denerwuje, czy
    > masz dzis wapory, to miej chociaz odwage to powiedziec wprost.

    > ciezka sytuacja ciezka sytuacja, ale trzeba cos robic zeby sobie
    > SAMEMU SWOJ BYT POLEPSZYC.
    > a narzekanie NIC ALE TO NIC nie da.
    >
    > poprawka: narzekanie tylko utwierdza w niecheci do robienia
> [...]

    Jedyny rozsądny post w całej dyskusji - najwyraźniej udzieliło Ci się
    amerykańskie I'm fine.
    Ciekawe jest to, że jak ktoś pisze: "Ale jest do dupy", to natychmiast jest
    sto postów "oj tak".
    A jak ktoś pisze, że mu się w życiu powodzi, to słyszy (widzi) "KRETYN",
    "IDIOTA".

    Ot, taka narodowa przywara.

    Andrzej Wilkoszewski

  • 345. Data: 2002-12-03 08:14:28
    Od: k...@p...onet.pl

    W zasadzie bedzie troche off-topic

    Oczywiscie na samym poczatku duzo uznania dla determinizmu i dazenia do celu.
    Niemniej jednak przypomina mi sie moj kolega z czasow szkolnych.

    W zasadzie mial zawsze troche ciezko w zyciu (rodzice poczciwi ludzie, troche
    ubodzy, ale poczciwi) i w sumie wielu by ta bieda zmeczyla, tak jak czesc
    ludzi, ktorzy sie tu wypowiadaja. I pewnie popadl by w marazm, ale sie
    postaral, znalazl to czego brakowalo innym i jakos wyszedl na swoje (na szkole
    nie mial czasu, a szkoda, bo kumaty gosciu i pewnie bez problemu obronilby
    doktorat). Calkiem niezle mu to wychodzilo, to dbanie o siebie. Dobrze platna
    praca, calkiem fajna zona, naprawde niezle mu sie wiodlo. I pamietam jak kiedys
    mnie zaskoczyl ... Powalil mnie na kolana. Pilismy wodke. On lekko upity mowi
    mi tak ...

    - Wiesz co ... mam pijacy problem ...
    - Jaki ... ?
    - Mam w zasadzie wszystko ... dom, prace i zone i kupuje samochod ..
    - No fakt - mowie - a gdzie ten problem ?
    - W butach
    - Masz problem z rozmiarem? - pytam, bo facet mial nogi jak kajaki
    - Nie ... mam problem ze sloma

    Michal

  • 346. Data: 2002-12-03 08:16:44
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Nie, jestem rozsądnym człowiekiem dbającym o własną dupę. Sa też
    > kretyni, którzy martwią się o innych.

    Faktycznie jestes durniem.

    > Martw się więc dalej. KIedy
    > będziesz czegoś potrzebować to Ci, o których się martwisz będa mieli Cię
    > w d...

    Moze i tak... Ale przynajmniej sumienie bedzie czyste.

    Neko

  • 347. Data: 2002-12-03 08:18:11
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał

> [...]
    > niego-do Belgii.Jak wyjechała,to o rodzicach zapomniała.Ojciec szybko
    > umarł na serce,a matka oślepła...Została samiusieńka.

    Przykre :(

    Neko

  • 348. Data: 2002-12-03 08:19:54
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "AndrzejW" <a...@s...pl> writes:

    [..]

    > Jedyny rozsądny post w całej dyskusji - najwyraźniej udzieliło Ci się
    > amerykańskie I'm fine.

    a udzielilo mi sie. i nie samo, oj nie. pracowalam nad tym ladnych
    pare lat, calkowicie na trzezwo i z rozmyslem.
    na wiele sposobow.

    zmiana nastawienia do swiata nie jest bynajmniej prosta, nie - ale tez
    mozliwa do zrobienia.

    > Ciekawe jest to, że jak ktoś pisze: "Ale jest do dupy", to natychmiast jest
    > sto postów "oj tak".

    a bo tak latwiej.
    narzekanie nie wymaga od ciebie ruszenia tylkiem i zrobienia czegos,
    czy pomyslenia., klepie sie jak mantre, po ktorej to mantrze - jak po
    mantrze - robi sie lepiej.
    niestety, na krotko - wiec trzeba znowu mantre powtarzac i
    powtarzac....

    po jakims czasie takiego klepania czlowiek jest w zamknietym kregu
    niemoznosci, nie jest w stanie juz wlasciwie zrobic nic i odruchowo
    odrzuca kazda oferte pracy, chociazby przyszla na talerzu i ugryzla w
    nos :)

    > A jak ktoś pisze, że mu się w życiu powodzi, to słyszy (widzi) "KRETYN",
    > "IDIOTA".

    klasyczny mechanizm resentymentu, dosc dobrze znany w psychologii.

    > Ot, taka narodowa przywara.

    fakt. narzekactwo w narodzie polskim wystepuje w wyraznie wiekszym
    stezeniu niz w innych nacjach.
    i to jest opinia wiekszosci cudzoziemcow, co do polski okazje mieli
    byli zjechac i poobserwowac troche.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 349. Data: 2002-12-03 08:31:24
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > P.S. MAsz naprawde rozmiaru ołówka? Wspułczuję...

    A Szkole Podstawowa skonczyles? Mnie tam uczyli, ze
    "wspolczuje" pisze sie przez "o" kreskowane.

    Widocznie nie uwazales na lekcjach. I jesli takich
    mamy kierownikow, to nie dziwmy sie, ze Polska
    idzie w "bagno".

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-=============-[ e-mail: n...@g...pl ]=>
    <=[ http://www.gamesweek.pl ]-==-[ nowoczesny portal rozrywkowy ]=>

  • 350. Data: 2002-12-03 08:33:59
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Z Krakowa. Do Warszawy, to przyjechałem za pracą. Jakoś moja dziewczyna
    > nie słyszała propozycji. Widocznie ma lepsze kwalifikacjie niż ładną
    > buźkę.

    Wspolczuje, ale sa operacje plastyczne.

    Neko