PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 11. Data: 2002-11-30 02:03:36
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Zuku wrote:

    > ostatnio zapanowala moda na przekwalifikowania sie.

    > oczywiscie, zartuje :( niestety. ale cos czuje ze jak (jesli) ja skoncze
    > informe, to beda u nas sami komputerowcy.
    > a wtedy bede mial wybor... czego tu sie znowu nauczyc.

    To zrob jeszcze elektronika. W kraju informatykow pewnie bedzie
    zapotrzebowanie na elektronikow. A na powaznie - fascynacja informatyka
    jest jeszcze jednym dowodem na to, ze liberalizm made in USA prowadzi
    rowniez do falszywych zachowan rynku. Juz za duzo wiecej nie da sie
    wymyslic i raczej mozna przewidziec stagnacje na rynku oprogramowania
    rozruszana co jakis czas nowinkami technicznymi lub regulacjami prawnymi
    (organizacyjnymi) - vide przyklad Microszrota, ktory ucieka w sprzet.

    Flyer

  • 12. Data: 2002-11-30 18:33:45
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozruszana co jakis czas nowinkami technicznymi lub regulacjami prawnymi
    > (organizacyjnymi) - vide przyklad Microszrota, ktory ucieka w sprzet.

    To bylo wiadomo juz od dawna, zreszta branaza teleinformatyczna jest jednym
    z glownych winowacjow obecnego kryzysu. Gospodarka sie przegrzala, choc nie
    bylbym az takim pesymista, zyski nadal rosna tylko juz nie z taka dynamika
    ;))

  • 13. Data: 2002-11-30 18:40:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Rafal Snieżycki" <0...@n...mam.com> wrote:

    > typowy polski życzliwy jak widze? zycze ci zebys sie kiedys znalazl w
    > podobnej sytuacji - i zeby Tobie tez ktos tak odpowiedzial

    Byłem kilka razy. I na szczęście nie mam dwóch lewych rąk, wielkiego
    tyłka do siedzenia i głowy zdolnej dop narzekania.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2002-12-01 02:48:45
    Od: "Przemek Galuba" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Rafal Snieżycki" <0...@n...mam.com> wrote:
    >
    > Byłem kilka razy. I na szczęście nie mam dwóch lewych rąk, wielkiego
    > tyłka do siedzenia i głowy zdolnej dop narzekania.

    ... i pewnie mieszkasz w Warszawie. Zgadłem?

    PG

  • 15. Data: 2002-12-01 09:15:09
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    Witam

    > Juz nie mam sily w tym kraju. Mam wyksztalcenie marketingowe (licenjat),
    znam
    > jezyki od 2 lat odkad skonczylem studia nie moge znalezc normalnej pracy!

    Kurwa mac jestem w podobnej sytacji i jak patrze na to wszystko wkoło to się
    żyć odechciewa!

    > Albo cwaniaki, albo za 500 zl zapieprzanie z wozkiem w pierdolonym
    > hipermarkecie w ktorym nie ma czasu nawet zalatwic swoje fizjologiczne
    > potrzeby, albo... rece opadają !!!!!!!!!

    Ostatnio kumpel mi napisal z Krakowa (na AGH studiuje) ze w krakowie
    masakra! wszystko obstawione, w Wawie tak samo!, np: koles co skonczyl
    ceramikę pracuje w inforamatyce. Uwierzysz! Gdzei tu do kutasa logika! jak
    nie masz pleców to nic się nie zalatwi. JA mieszkam w BB i sam muszę sie o
    wszystko troszczyć ale nie wiem jak długo mi się jeszcze uda skoro pracy
    NIET. A za 500 zeta nie bede jebal! No bo ile tak mozna zyc? Na nic nie
    starczy, mieszkania z takiej roboty sobie nie kupie, ani nic innego - zebym
    tylko miał na chlebek i smalec - to dopiero będzie raj!

    > Chce wyjechac na Zzhod. Bede wdzieczny za jakies wskazowki.
    > Jak nie dac sie wyrolowac, na co uwazac, moze jakies adresy
    > rzetelnych firm posredniczacych.

    Tez bym wyjechal, najchetniej do Kanady, czasem myslalem nawet zeby na
    platformy wiertnicze wyjechac - np: do norwegii.

    >Kto chce uciekac z tego gowna reka do gory!

    Tez chce wiac z tego syfiastego kraju kolesi!

    Pierdole patriotyzmy i inne gowno! Mam nadzieję ze uda ci się wyjechac
    podobnie jak i mi bo tu nie ma przyszłosci.!

    Kondor

  • 16. Data: 2002-12-01 09:17:20
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Byłem kilka razy. I na szczęście nie mam dwóch lewych rąk, wielkiego
    > tyłka do siedzenia i głowy zdolnej dop narzekania.

    A pracę tatuś ci załatwił, tak?

  • 17. Data: 2002-12-01 09:46:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Przemek Galuba <g...@p...onet.pl> wrote:

    > ... i pewnie mieszkasz w Warszawie. Zgadłem?

    Teraz tak. Trzeba było za praca się przenieśc o 300 km.

    P.S. Zamiast zgadywac czytaj sygnaturki.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2002-12-01 09:48:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > A pracę tatuś ci załatwił, tak?

    No pewnie, mój Ś.P. tatuś ma całkiem spore znajomości w niebie, szepnie
    słówko, a Bóg paluszkiem kiwnie.

    Mam ręce, głowę i potrafie robić dużo pożytecznych dla innych rzeczy.
    Wuobraź sobie, że ci inni potrafią za to płacić.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2002-12-01 09:48:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Pierdole patriotyzmy i inne gowno! Mam nadzieję ze uda ci się wyjechac
    > podobnie jak i mi bo tu nie ma przyszłosci.!

    Dla takich jak Ty nigdzie nie ma przyszłości.

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2002-12-01 09:58:27
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Dla takich jak Ty nigdzie nie ma przyszłości.

    Prorok się znalazl!
    Tak to jest ze syty glodnego nie zrozumuie!.
    Myslisz koles ze ja siedze na dupie i nic nie robię? Tylko co z tego jak i
    tak marne szanse na stalą pensję!
    A jak slucham tych wszystkich polityków różnej maści w TV, i widzę wszystko
    w koło, to mam jeszcze myśleć o tym zeby byc patiotą? Chyba cię pogieło.

    p.s. A ty pewnie z LPR jestes