PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 21. Data: 2002-12-01 10:03:42
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > No pewnie, mój Ś.P. tatuś ma całkiem spore znajomości w niebie, szepnie
    > słówko, a Bóg paluszkiem kiwnie.
    >
    > Mam ręce, głowę i potrafie robić dużo pożytecznych dla innych rzeczy.
    > Wuobraź sobie, że ci inni potrafią za to płacić.

    No to się tylko cieszyć trzeba! Nie musisz przy tym być cyniczny dla innych
    ludzi którym się jeszcze nie udało, bo tez mozesz byc znowu w poobnej
    sytuacji i zobaczymy co wtedy powiesz.

    Kondor

  • 22. Data: 2002-12-01 10:20:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > No to się tylko cieszyć trzeba! Nie musisz przy tym być cyniczny dla innych
    > ludzi którym się jeszcze nie udało, bo tez mozesz byc znowu w poobnej
    > sytuacji i zobaczymy co wtedy powiesz.

    Wtedy powiem, że mam nową pracę.

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2002-12-01 10:23:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:
    > Tak to jest ze syty glodnego nie zrozumuie!.
    > Myslisz koles ze ja siedze na dupie i nic nie robię? Tylko co z tego jak i
    > tak marne szanse na stalą pensję!

    Wmawiaj sobie, wmawiaj. Ja mam wykształcenie średnie, a jakos prace mam.
    Tylko zamiast siedzieć na tyłku uczyłem się rzeczy przydatnych innym.

    > p.s. A ty pewnie z LPR jestes
    Tak tak. Wmawiaj sobie dalej. Ja, niewierzący w LPR...

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2002-12-01 10:32:38
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Wmawiaj sobie, wmawiaj. Ja mam wykształcenie średnie, a jakos prace mam.
    > Tylko zamiast siedzieć na tyłku uczyłem się rzeczy przydatnych innym.

    > Tak tak. Wmawiaj sobie dalej. Ja, niewierzący w LPR...

    1. A kogo obchodzi jakie masz wyksztalcenie.Chodzi i ogólą sytuację.
    2. Nic sobie nie wmawiam, nie wiem skąd taki domysł
    3. Sam sobie wmawiaj co tam tylko chcesz

  • 25. Data: 2002-12-01 10:51:25
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Wtedy powiem, że mam nową pracę.

    Gratuluję optymizmu, ale nie mierz wszystkich swoją miarką.

    Kondor

  • 26. Data: 2002-12-01 10:53:18
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Byłem kilka razy. I na szczęście nie mam dwóch lewych rąk, wielkiego
    > tyłka do siedzenia i głowy zdolnej dop narzekania.

    ale jednak nie da sie ukryc ze twoja odpowiedz byla
    jedna z najglupszych jakie czytalem...
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 27. Data: 2002-12-01 11:05:57
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Kondor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kurwa mac jestem w podobnej sytacji i jak patrze na to wszystko wkoło to
    się
    > żyć odechciewa!
    oj,tak

    > tylko miał na chlebek i smalec - to dopiero będzie raj!
    he, he ja lubie nawet smalec, ale nie codziennie

    > Pierdole patriotyzmy i inne gowno! Mam nadzieję ze uda ci się wyjechac
    > podobnie jak i mi bo tu nie ma przyszłosci.!
    patriotyzm to dbanie o wspolnote(czyli narod), oprocz
    zarabiania swojej kasy to takze czynienie roznego rodzaju
    dobra dla kraju.
    a po co powstały wsie, miasta, kraje ? zeby ludziom latwiej sie
    zylo. bo w grupie jest latwiej i z zycia w grupie czerpie sie korzysci.
    jedni zajmuja sie jednymi rzeczami inni innymi. i tak informatyk nie
    musi byc murarzem zeby miec dom. ale skoro nie masz
    korzysci z zycia w danym kraju (ja place za studia, bankrutujaca
    sluzba zdrowia itp...) to patriotyzm tez nie ma sensu
    to tak jak zerwana umowa.
    _______________________________________

  • 28. Data: 2002-12-01 11:17:40
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Byłem kilka razy. I na szczęście nie mam dwóch lewych rąk, wielkiego
    > tyłka do siedzenia i głowy zdolnej dop narzekania.

    Powiedz to 3 milionom polskich bezrobotnych, frajerze

  • 29. Data: 2002-12-01 11:20:06
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > he, he ja lubie nawet smalec, ale nie codziennie

    Jaki lubisz? taki co mama przetapia ze słoninki + cebulka i do tego
    posolony, czy ze sklepu w kostce?
    Ja wole ten pierwszy ;)

    Kondor

  • 30. Data: 2002-12-01 12:12:25
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Byłem kilka razy. I na szczęście nie mam dwóch lewych rąk, wielkiego
    > tyłka do siedzenia i głowy zdolnej dop narzekania.

    Albo myslisz zlymi kategoriami, albo namawiasz do zostania
    zlodziejem, oszustem, naciagaczem lub politykiem.

    Sa ludzie jednak, ktorzy nie potrafia bez skrupulow zywic sie
    kosztem innych, a maja ochote i rece do uczciwej, prostej pracy.

    GreG