PracaGrupypl.praca.dyskusjeCoś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › Odp: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał
    pracę?
    Date: Wed, 22 Jan 2003 08:38:08 +0100

    Użytkownik <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    Co prawda, to nie było w 2002 roku, ale moją pierwszą pracę dostałem
    zupełnie bez znajomości (jeszcze byłem na studiach) - i do tego w urzędzie,
    gdzie wszyscy mówią, że tylko znajomości się liczą.
    Kolejną pracę dostałem już dzięki znajomościom, ale nie na zasadzie
    "obstawiamy swojego", bo ja żaden "swój" nie byłem, tylko po prostu szefowi
    podobała się moja postawa w pracy i mnie zarekomendował.
    Ale rekomendacje to nie są znajomości w rozumieniu - "zatrudnimy go - mimo,
    że jest tysiące lepszych, tylko dlatego, że jest synem klienta".
    Rekomendacje jako forma zdobywania pracy po znajomości nie jest niczym złym.
    Każdy może sobie wypracować dobrą markę i podstawy do dobrej rekomendacji -
    cokolwiek by nie robił - o ile pracuje wśród ludzi.

    Rafał