PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?

  • 1. Data: 2003-04-09 08:10:11
    Temat: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Jestem uczennicą 1 klasy LO, mam napisać pracę nt. Co zrobić dziś by nie
    dołączyć w przyszłości do bezrobotnych.
    Jedno co mi przyszło do głowy to "powiesić się dizś". Może ktoś z
    grupowiczów pomoże mi, najdziwniejsze pomysły będą mile widziane - nie mam
    pojęcia o czy pisać, pomocy!!!!
    Ministrowie nie wiedzą co robić by zapewnić miejsca pracy a ja mam
    wiedzieć!!!
    Wyrzucić Kołodkę, Hausnerowi przyglądać się na ręce - ale ja tego dziś nie
    zrobię, przecież nawet jeszcze głosowac nie mogę.
    POMOCY!!!!!
    pozdrawiam Kaśka
    mój adres j...@w...pl

  • 2. Data: 2003-04-09 08:14:20
    Temat: Re: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem uczennicą 1 klasy LO, mam napisać pracę nt. Co zrobić dziś by nie
    > dołączyć w przyszłości do bezrobotnych.
    > Jedno co mi przyszło do głowy to "powiesić się dizś".

    Zamiast wieszania sie radzilbym pomyslec.
    Moze lepiej szukac alterantywnych zrodel dochodu?
    Moze lepiej zadbac by nie uzalezniac sie od jednego
    pracodawcy? Moze lepiej byc bardziej otwartym
    na rozne pomysly, propozycje pracy?
    Praca jest. Tylko nie kazdy bezrobotny jest zainteresowany
    kazda praca.

> [...]
    > Wyrzucić Kołodkę, Hausnerowi przyglądać się na ręce - ale ja tego dziś nie
    > zrobię, przecież nawet jeszcze głosowac nie mogę.

    To prawda, ze rzad nas nie rozpieszcza. Dlatego trzeba walczyc
    o prace, pieniadze wbrew radosnym pomyslom ministrow ktorych
    oplacamy z naszych podatkow.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 3. Data: 2003-04-09 08:17:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    J.R. wrote:
> [...]
    > Wyrzucić Kołodkę, Hausnerowi przyglądać się na ręce - ale ja tego
    > dziś nie zrobię, przecież nawet jeszcze głosowac nie mogę.

    Kasiu. A kogo chcesz wsadzic? Ja proponuje Herr Leppera...
    Panstwo nie ma zapewniac miejsc pracy. Panstwo ma tylko zapewnic
    mozliwosc funkcjonowania firm.
    A teraz tego nie robi. Laduje podatki jak moze, zamiast je obnizac.
    Laduje - bo ludzie wlasnie od panstwa oczekuja tego, czego im nie moze
    dac...

    a napisz, ze pojdziesz na studia...

  • 4. Data: 2003-04-09 08:31:01
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    napisał w wiadomości news:b70kpc$cfg$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > a napisz, ze pojdziesz na studia...
    >
    > Napiszę że pójdę na studia bo wtedy moje jutro przeciągnie się do pojutrze
    :-). A może wiecie gdzie , jak sprawdzić jakie zawody będą poszukiwane za
    kilka lat, wiem, że to teoretyczne dywagacje ale jednak o tym mogłabym
    napisać, to opodatkach na pewno wykorzystam i straszne dzięki Wojsal i Amra
    za uwagi.
    Jak jeszcze coś wam wpadnie do głowy będę wdzięczna za inspirację
    Kaśka

  • 5. Data: 2003-04-09 08:42:55
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    J.R. <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wyrzucić Kołodkę, Hausnerowi przyglądać się na ręce - ale ja tego dziś nie
    > zrobię, przecież nawet jeszcze głosowac nie mogę.

    Droga koleżanko.

    Będę bardzo banalny, ale najlepszą metodą ochrony przed bezrobociem jest
    wykształcenie i kwalifikcje. Co prawda minęły czasy, gdy posiadanie dyplomu
    gwarantowało pracę i już nigdy nie wróca, ale jak popatrzysz na statystyki
    (tak a propo - to znasz statystyki dotyczące bezrobocia ?), to zależnośc jest
    oczywista: im wyższe kwalifikacje, tym poziom bezrobocia w takiej grupie jest
    mniejszy.

    Wnioski chyba sama wyciągniesz.

  • 6. Data: 2003-04-09 09:52:02
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > Wyrzucić Kołodkę, Hausnerowi przyglądać się na ręce - ale ja tego dziś nie
    > zrobię, przecież nawet jeszcze głosowac nie mogę.

    Co - zrobić - zapisać się do jakiejś partii :) vide - Bentkowski (PSL) w
    ostatnim dniu urzędowania zatrudnił 400 osób w AMiRR - rodzina, koledzy,
    rodzina kolegów itp. Jak podaje Wprost - dzięki temu budżet straci około 5
    mln zł (na ewentualne ich zwolnienia, odprawy, itp)...

    pozdr

    --
    KrzysztofM
    krzysiek [at] dvdinfo.prv.pl

  • 7. Data: 2003-04-09 10:18:18
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> writes:

> [...]
    > pojęcia o czy pisać, pomocy!!!!
    > Ministrowie nie wiedzą co robić by zapewnić miejsca pracy a ja mam

    bo ministrowie nie sa od zapewniania miejsc pracy. tak bylo za komuny.
    tam, gdzie wolny rynek (albo przynajmniej aspiracje do takiego) kazdy
    o wlasna prace sie musi martwic sam.

    co dzis mozesz zrobic? wyksztalcic sie. popracowac dorywczo tu i tam,
    postarac sie czegos nauczyc, czegos, co da sie sprzedac na
    rynku. gromadzic powoli doswiadczenie; uczyc sie samodzielnosci i
    przedsiebiorczosci.

    itd.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-04-09 11:36:43
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > :-).

    To tez prawda. Mysle ze jesli masz mozliwosc nauki, to
    wykorzstaj to. Pozniej takich mozliwosci mozesz nie miec
    (dom, rodzina, praca...)

> [...]
    > kilka lat, wiem, że to teoretyczne dywagacje ale jednak o tym mogłabym
    > napisać, to opodatkach na pewno wykorzystam i straszne dzięki Wojsal i

    Trudno powiedziec.
    To zalezy od relacji miedzy popytem a podaza na rynku pracy.
    Generalnie trzeba byc przygotowanym na migracje miedzy
    zawodami.
    A co studiowac? Moze dokonaj wyboru zgodnie z Twoimi zainteresowaniami.
    A potem, po studiach zobaczysz, co bedziesz robila.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 9. Data: 2003-04-09 13:48:42
    Temat: Odp: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik J.R. <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b70khr$bqq$...@a...news.tpi.pl...

    wyjechac z polski ?
    pisze calkowicie poważnie...
    bynajmniej ja bym w swojej pracy na ten temat poszedl w tym kierunku

    pozdrowienia
    irek

  • 10. Data: 2003-04-10 08:34:57
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...
    > uczyc sie samodzielnosci i
    > przedsiebiorczosci.

    dokładnie. 100% racji.
    przynajmniej tak by się wydawało...
    no bo jednak po co tutaj uczyć się samodzielności kiedy coraz więcej decyzji
    podejmuje za mnie minister lub inny urzędas?

    Rafał