PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych? › Re: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobić by nie dołączyć do bezrobotnych?
    Date: Wed, 9 Apr 2003 10:14:20 +0200

    Użytkownik "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> napisał w wiadomości
    news:b70khr$bqq$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jestem uczennicą 1 klasy LO, mam napisać pracę nt. Co zrobić dziś by nie
    > dołączyć w przyszłości do bezrobotnych.
    > Jedno co mi przyszło do głowy to "powiesić się dizś".

    Zamiast wieszania sie radzilbym pomyslec.
    Moze lepiej szukac alterantywnych zrodel dochodu?
    Moze lepiej zadbac by nie uzalezniac sie od jednego
    pracodawcy? Moze lepiej byc bardziej otwartym
    na rozne pomysly, propozycje pracy?
    Praca jest. Tylko nie kazdy bezrobotny jest zainteresowany
    kazda praca.

    > Ministrowie nie wiedzą co robić by zapewnić miejsca pracy a ja mam
    > wiedzieć!!!
    > Wyrzucić Kołodkę, Hausnerowi przyglądać się na ręce - ale ja tego dziś nie
    > zrobię, przecież nawet jeszcze głosowac nie mogę.

    To prawda, ze rzad nas nie rozpieszcza. Dlatego trzeba walczyc
    o prace, pieniadze wbrew radosnym pomyslom ministrow ktorych
    oplacamy z naszych podatkow.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)