PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 spotkanie rekrutacyjne

  • 1. Data: 2003-04-09 06:32:39
    Temat: 2 spotkanie rekrutacyjne
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich!
    Mam pytanie: jak zachowac sie i czego sie mozna spodziewac na drugim
    spotkaniu o prace, po wstepnym etapie selekcji! Jest to mala firma a
    stanowisko to specjalista ds. handlowych.
    macie jakies doswiadczenia?
    dzieki bardzo, pozdrowionka

  • 2. Data: 2003-04-09 07:19:39
    Temat: Re: 2 spotkanie rekrutacyjne
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    Użytkownik "mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spotkaniu o prace, po wstepnym etapie selekcji! Jest to mala firma a
    > stanowisko to specjalista ds. handlowych.

    Boże ten kraj jest chory, zeby dostac prace przedstawiciela handlowego w
    małej firmie trzeba mieć dwie rozmowy kwalifikacyjne :-(

  • 3. Data: 2003-04-09 07:32:31
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    > Boże ten kraj jest chory, zeby dostac prace przedstawiciela handlowego w
    > małej firmie trzeba mieć dwie rozmowy kwalifikacyjne :-(

    ja mysle ze to dobre rozwiazanie! jak po 10-15 minutach wybrac dobrego
    pracownika? dzieki za odpowiedz ale prosilem o rady!

  • 4. Data: 2003-04-09 08:51:36
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    mariusz <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > spotkaniu o prace, po wstepnym etapie selekcji! Jest to mala firma a
    > stanowisko to specjalista ds. handlowych.

    Jeśli jest to mała firma - to znaczy nieczęsto prowadzą nabór, to są pewnie
    równie przejęci jak ty.

    W takich firmach są na ogół bardziej bezpośrednie i mniej formalne kontakty
    niż w dużych firmach, najlepiej staraj się sprawiać wrażenie równego gościa,
    z którym się będzie przyjemnie pracować.

  • 5. Data: 2003-04-13 12:29:33
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    > macie jakies doswiadczenia?

    Pamietam swego czasu, ze druga rozmowa byla decydująca

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."