PracaGrupypl.praca.dyskusje › seks

  • 91. Data: 2003-07-17 14:24:39
    Temat: Re: seks
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 17 Jul 2003 14:17:44 +0000 (UTC), leszek wrote:

    > Owszem, ale w społeczeństwie demokratycznym obowiązują jeszcze pewne moralne
    > normy,

    moralne, czy etyczne ? Tego tematu mocno bym nie akcentował, bo moralność
    może mieć różne oblicza, to co dla jednego jest moralne, dla drugiego może
    być moralności obrazą. A że moralność to nie matematyka - nie da się
    uśrednić norm moralnych.

    > przyzwoitośc,

    he.... to już wogóle temat rzeka....

    > troska o dobro ogółu. To właśnie różni społeczeństwo
    > demokratyczne od socjalistycznego, gdzie wszystko wszystkim wisi.

    jedno pytanie: skąd takie przeświadczenie, że żyjemy w państwie
    demokratycznym ?

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 92. Data: 2003-07-17 14:49:31
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

> [...]
    Art'a.

    > mozesz mi napisac, gdzie ja sie z tym zgodzilam?

    Cytuję:

    // -----------

    > Przecież nie o tym mówię. Mówię o szukaniu parki do uprawiania seksu przed
    > kamerą. Jest to nieprzyzwoite i takie ogłoszenia nie powinny się ukazywać
    na
    > publicznym forum, które przecież nie jest tematycznie z tym związane. Jest

    moze i nieprzyzwoite ale dopuszczalne prawnie

    // -------------
    Odczytałem to jak wyżej. Jeśli źle odczytałem, to przepraszam za
    przypisywanie tobie niesłusznych poglądów.

    Rzeczy

    > a jednak juz pare tysiecy lat temu ludzie wpadli na pomysl kodyfikacji
    > prawa i nie widac, zeby to mialo ulec zmianie.
    >
    > skodyfikowane prawo, takie samo dla wszystkich i aparat
    > wymagajacy jego przestrzegania jest niezbedny w kazdy panstwie.
    >
    > coz z tego, ze kazdy wie, na poziomie oczywistosci, co to jest
    > zabojstwo albo kradziez.
    >
    > ergo: twoj argument jest zupelnie chubiony.

    Przecież ja nie twierdzę, że prawo nie powinno być kodyfikowane. Piszę
    tylko, że nie wszystko da się skodyfikować, prawo określa tylko głowne ramy.
    Prawo cywilne na przykład nakazuje przestrzeganie zasad współżycia
    społecznego, ale nie ma nigdzie definicji, co to jest. Jest wiele rzeczy
    niezdefiniowanych, nieokreślonych, ale jednak prawo się na nie powołuje.

    > jesli ci leza na sercu zmiany, podejmij droge wskazana przez romka.
    > jesli nie - zakancz ta dyskusje, bo jest ona w pelni jalowa.

    Pisałem już na ten temat.

  • 93. Data: 2003-07-17 15:00:29
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    r...@r...pl napisał(a):

    > dzialam dokladnie zgodnie ze swoimi (choc nie *Twoimi*) przekonaniami.
    > niestety (dla Ciebie) zgodenie z nimi calkiem swiadomie puscilem
    > oferte o sexie na zywo.
    > Nie potrafisz tego zrozumiec?

    Rozumiem doskonale (wbrem pozorom). Sam piszesz, że w moderowaniu oprócz
    formalnej poprawności stosujesz jednak jakieś normy (domniemywam, że pewne
    rzeczy puszczasz a inne nie). Moim zdaniem taką uniwersalną, stosowanę także
    w prawie normą, jest zgodność z zasadami współżycia społecznego.

    Bardzo cię proszę, nie wmawiaj mi uprawianie seksu na żywo jest "normalne"
    czy "moralne" - zachowaj niezależność poglądów (mam na myśli koleżankę
    Ninę). Żyjemy w XXI wieku, a nie w czasach hippisów. To przeszłość.

  • 94. Data: 2003-07-17 15:09:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
> [...]
    > na
    Jest

    > moze i nieprzyzwoite ale dopuszczalne prawnie

    A nie pomyslales ze slowko moze nadaje zupelnie inny sens zdaniu? To
    przypuszczenie, ew pytanie retoryczne, a ja bym to zinterpretowal jako
    'moze' mocno powatpiewajace w sens tego co po owym 'moze' jest.
    Na pewno nie ma tam zgody z twoja kwestia - to raczej konstrukcja jezykowa
    majaca na celu zaprzeczenie. Ale moze sie myle:)
    /p

  • 95. Data: 2003-07-17 15:11:27
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    m...@p...pl (McMac) napisał(a):

    > Jesli nie jest to twoj poglad, to dlaczego tak o niego walczysz???

    Może przeczytaj uważnie, co ja napisałem.

    > Alez oczywiscie nie masz pojecia, co o tym sadzi zdecydowana wiekszosc
    osob.
    > Jestem nawet pewien, ze nie pytales o to nawet 51% osob. Dlaczego wiec
    ferujesz
    > takie kategoryczne wyroki???
    > No chyba, ze osobiscie poznales zdanie przynajmniej 10mln doroslych osob w
    > Polsce (jako ze ogloszenie dotyczy tego terenu). Wtedy zwracam honor :)))

    A chodziłeś kiedyś do szkoły, odebrałeś jakieś wychowanie od rodziców ? Nie
    muszę przecież pytać się 10 milionów osób, żeby dowiedzieć się, ze nie wolno
    kraśc.

  • 96. Data: 2003-07-17 18:18:44
    Temat: [OT] Re: seks
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    > A czy ja ci w czymkolwiek przeszkadzam ?

    A czy ja napisałem, że przeszkadzasz?
    Masz tendencję do odbierania wypowiedzi innych zbyt ofensywnie.
    Moja powyższa wypowiedź to stwierdzenie faktu, a nie dyplomatyczne
    "odwal się ...".

    Dodatkowo z Twojej wypowiedzi wynika, że nie zrozumiałeś mojej
    i przykro mi niestety ale szkoda mojego czasu na tłumaczenie
    Tobie sensu każdej mojej wypowiedzi jak 5 letniemu dziecku.

    Art

  • 97. Data: 2003-07-17 18:22:43
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

> [...]

    koleżankę
    > Ninę). Żyjemy w XXI wieku, a nie w czasach hippisów. To przeszłość.

    "Na żywo" publicznie z pewnością tak natomiast to ma być zamknięty
    przekaz
    Pisałem już o tym wcześniej.

    Czy w ten sam sposób oprotestujesz kina porno,
    i inne miesca uciech i zabaw z pewnością nie publicznych? ;-)
    (no chyba, że 2 osoby to już podpada pod publikę ;-) )

    Art

  • 98. Data: 2003-07-17 19:26:28
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    Nie
    | muszę przecież pytać się 10 milionów osób, żeby dowiedzieć się, ze nie

    Kradzież jest przestępstwem lub wykroczeniem.
    Seks przed kamerą, jeśli to czynią dorosłe osoby i nie są do tego zmuszane,
    nie jest nawet wykroczeniem.
    Nikt ciebie nie zmusza do czynienia rzeczy, których nie akceptujesz, ani do
    ich oglądania.

    Moim zdaniem nie wiesz co to demokracja (mimo, że na nią się powodujesz) i
    chcesz narzucać swoje rozumienie moralności.

    Demokracja polega na tym, że większość nie wtrąca się do życia innych, o ile
    nie postępują wbrew prawu i nie zmuszają innych osób do uczestniczenia w
    nieakceptowalnych przez te osoby czynnościach.

    Andrzej K.

  • 99. Data: 2003-07-17 19:29:08
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    |Żyjemy w XXI wieku, a nie w czasach hippisów.

    I w Polsce, a nie w normalnym kraju.

    Andrzej K.

  • 100. Data: 2003-07-17 20:05:23
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > Cytuję:
    >
    > // -----------

    > na
    >
    > moze i nieprzyzwoite ale dopuszczalne prawnie
    >
    > Jak to zrozumiałem jak wyżej, jeśli autorka nie potwierdza, to znaczy że się
    > pomyliłem.

    powinnam byla dodac "jest moze i nie przezwoite DLA KOGOS".

    bo dla mnie - nie.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net