PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Re: seks
    Date: Thu, 17 Jul 2003 14:49:31 +0000 (UTC)

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

> [...]
    Art'a.

    > mozesz mi napisac, gdzie ja sie z tym zgodzilam?

    Cytuję:

    // -----------

    > Przecież nie o tym mówię. Mówię o szukaniu parki do uprawiania seksu przed
    > kamerą. Jest to nieprzyzwoite i takie ogłoszenia nie powinny się ukazywać
    na
    > publicznym forum, które przecież nie jest tematycznie z tym związane. Jest

    moze i nieprzyzwoite ale dopuszczalne prawnie

    // -------------
    Odczytałem to jak wyżej. Jeśli źle odczytałem, to przepraszam za
    przypisywanie tobie niesłusznych poglądów.

    Rzeczy

    > a jednak juz pare tysiecy lat temu ludzie wpadli na pomysl kodyfikacji
    > prawa i nie widac, zeby to mialo ulec zmianie.
    >
    > skodyfikowane prawo, takie samo dla wszystkich i aparat
    > wymagajacy jego przestrzegania jest niezbedny w kazdy panstwie.
    >
    > coz z tego, ze kazdy wie, na poziomie oczywistosci, co to jest
    > zabojstwo albo kradziez.
    >
    > ergo: twoj argument jest zupelnie chubiony.

    Przecież ja nie twierdzę, że prawo nie powinno być kodyfikowane. Piszę
    tylko, że nie wszystko da się skodyfikować, prawo określa tylko głowne ramy.
    Prawo cywilne na przykład nakazuje przestrzeganie zasad współżycia
    społecznego, ale nie ma nigdzie definicji, co to jest. Jest wiele rzeczy
    niezdefiniowanych, nieokreślonych, ale jednak prawo się na nie powołuje.

    > jesli ci leza na sercu zmiany, podejmij droge wskazana przez romka.
    > jesli nie - zakancz ta dyskusje, bo jest ona w pelni jalowa.

    Pisałem już na ten temat.