PracaGrupypl.praca.dyskusje › O co tu chodzi z ta praca w Uni?

  • 51. Data: 2003-12-01 14:50:09
    Temat: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-01 12:57, k...@p...onet.pl wrote:

    > Dlaczego ja, to ta osoba, ktorej grozi glodowa smierc.

    Ja w kwestii formalnej: osoba, której grozi smierć głodowa nie ma zwykle
    dość siły, by zrobic cokolwiek - vide państwa afrykańskie; one sa bliżej
    bankructwa i głodu niż my i niestety stan ten wydaje się być stabilny.

    Pzdr: Catbert

  • 52. Data: 2003-12-02 16:19:19
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja w kwestii formalnej: osoba, której grozi smierć głodowa nie ma zwykle
    > dość siły, by zrobic cokolwiek - vide państwa afrykańskie; one sa bliżej
    > bankructwa i głodu niż my i niestety stan ten wydaje się być stabilny.

    A czy taka osoba czeka, az jej sie wyczerpie zywnosc?

    Klus

  • 53. Data: 2003-12-02 16:52:22
    Od: k...@p...onet.pl

    > [...........]

    > Konkludując, by przejść do praktycznej realizacji modelu:
    >
    > "Cała władza w ręce Rad"

    Spoleczenstwo zatrudnia pracownikow, rowniez osoby do grup eksperckich.
    Czy o ta wladze ci chodzi?

    > "Kto nie pracuje, ten niech nie je"

    W wieku produkcyjnym i pod warunkiem zdolnosci do wykonywania pracy.
    Emeryci, dzieci, chorzy... nie podlegaja pod powyzsze.

    > "Socjalizm = władza Rad + elektryfikacja"

    Czym sa Rady w WZBG?

    > "Plan 6-letni"

    Planow nie ma bo preferencje spoleczenstwa sa zmienne.
    Sa tylko okresy, ktore sa potrzebne do zrealizowania danego projektu
    produkcyjnego, czy do wybudowania np mozstu, budowli...

    > faza przejściowa: NEP

    Jesli juz szukamy fazy przejsciowej, to jest tak:
    Obecnie praktycznie nie ma bonow towarowych.
    W miare wdrazania WZBG, tych bonow towarowych bedzie wiecej, jesli chodzi o
    produkcje w ramach systemu.
    Ale moga wystapic rozliczenia i poza systemem, konsumpcyjne fizyczne towary,
    ale te, ktore beda wlasnoscia zainteresowanych, a uslugi, te ktore nie wiaza
    zasobow z systemu.

    Klus