PracaGrupypl.praca.dyskusje › spolka- trudne poczatki

  • 1. Data: 2003-11-24 19:48:57
    Temat: spolka- trudne poczatki
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    Z jakimi kosztami nalezy sie liczyc otwierajac sklepik (spolka 2 -osobowa) z
    plytkami , farbami itp. NIe chodzi mi o koszta zwiazane z zakupem towaru,
    ale o koszta zwiazane z zarejestrowaniem spolki, formalnosciami, ZUS-em,
    itd. Krok po kroku - od czego zaczac? na co zwrocic uwage?

    Interesuje mnie, np. jak wyglada kwestia placenia ZUS' u przez wlascicieli
    sklepu, ktorzy jednoczesnie w nim pracuja?
    Czy absolwenci szkol wyzszych moga liczyc na jakies ulgi, kredyty na
    warunkach preferencyjnych? Kiedys propagowany byl taki program dla mlodych
    przedsiebiorczych - nie pamietam jak sie nazywal>?

    Gdzie przystepnie i tresciwie o tym poczytam?

    z gory dziekuje za pomoc

    --
    pozdrawiam

    pozdrawiam